کردستان

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در کردستان برگزار شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، اکبر اسدی روز جمعه اظهار داشت: جهاد دانشگاهی مجری برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی است که امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

اکبر اسدی افزود: پذیرفته شدگان در این آزمون بر مبنای امتیاز در نهضت و وزارت آموزش و پرورش جذب می شوند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان هم گفت: برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی توسط جهاد دانشگاهی واحد  کردستان کاملا مطلوب و رضایتبخش ارزیابی می شود.

رمضان یوسفی با اشاره به تفاهم نامه ملی در رابطه با اجرای آزمون‌های سراسری افزود: استقرار همه آزمون‌ها در سازمان سنجش یک ایراد بزرگ را به وجود آورده است اما در سال گذشته جهاددانشگاهی ثابت کرده که می‌تواند آزمون‌ها را بصورت کاملا موفق برگزار کند.

وی گفت: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت های خوبی است که باید از آنها بیشتر بهرمند شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان افزود: برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی امروز همزمان با سراسر کشور توسط جهاد دانشگاهی با رعایت کامل تمام پروتوکل های بهداشتی انجام گرفته است.

یوسفی اظهار داشت: در راستای تفاهم‌نامه ملی سه دوره ICDL، نگارش و فن بیان توسط جهاددانشگاهی در سطح استان برگزار می‌شود که باتوجه به کیفیت بالای دوره‌ها، شاهد خروجی بسیار خوبی از آن بودیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی در سطح استان توسط جهاد دانشگاهی اضافه کرد: این دوره‌ها در مراکز شهرستانی جهاد دانشگاهی برگزار شد و سرآغازی برای همکاری میان این نهاد با آموزش و پرورش استان کردستان بود.

وی گفت:  ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹ مرحله اول آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار شد و اکنون نیز مرحله بعدی آن برای افراد جامانده از آزمون، کسانی که پرونده نداشتند و افرادی که در آزمون قبول نشده بودند در روز جمعه به اتمام رسید.

رمضانی ادامه داد: تعدادی از آموزش دهندگان سوادآموزی در کردستان مدرک کاردانی دارند و امیدواریم در سال تحصیلی جدید این افراد برای شرکت در دوره کارشناسی به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی معرفی شوند.

 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن