تهران

آغاز واکسیناسیون امدادگران و پرسنل هلال احمر در سه نقطه تهران

[ad_1]

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ شاهین فتحی، گفت: با توجه به شیوع کرونا در اواخر سال ۹۸ در سطح کشور، نجاتگران، امدادگران و داوطلبین جمعیت هلال احمردر کنار سایر نیروها در خط مقدم مقابله با کرونا حاضر شدند و اقدامات مهم در پیک های مختلف کرونا از سوی نیروهای هلال احمر در عرصه میدانی انجام شد.

وی افزود: این حضور مداوم در خط مقدم حوادث و مقابله با کرونا این ضرورت را ایجاد کرد تا پرسنل و نیروهای امدادی هلال احمر در مقابل این بیماری واکسینه شوند.

وی با بیان اینکه  واکسیناسیون هلال احمر در سه نقطه تهران و با حضور ۱۲ نیرو آغاز شده است اظهار داشت: هلال احمر شهر تهران، معاونت درمان و توانبخشی و سازمان امداد و نجات امروز مراکزی هستند که در آن ها واکسیناسیون پرسنل انجام می شود.

فتحی ادامه داد: تا پایان تیرماه کلیه پرسنل هلال احمر واکسینه خواهند شد و در ماه آینده نیز دز دوم به آن ها تزریق خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا در مرحله اول ۴ هزار دز واکسن کرونا برای نجاتگران و پرسنل هلال احمر در تهران اختصاص داده شد که از این تعداد ۱۴۰۰ دز به نجاتگران و داوطلبین هلال احمر استان تهران اختصاص داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ۵۶۰ نفر از پرسنل شهرستان های استان تهران نیز در مقابل کرونا ایمن می شوند. همچنین به حدود ۲۰۰۰ نفر از پرسنل سازمان های تابعه جمعیت هلال احمر و ساختمان صلح نیز واکسن کرونا تزریق خواهد شد و این روند از هفته گذشته آغاز شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن