بوشهر

آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی دیلم برگزار شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، احمد دشتی فرماندار دیلم در این آیین  از  همه کسانی که در جهت مشکلات شهر دیلم و بویژه خدمات شورای پنجم و  مدیریت شهرداری گام برداشتند، ، تقدیر کرد.

وی افزود: منتخبان شورای ششم شهر دیلم با همکاری و هماهنگی منسجم  برای پیشرفت و آبادانی منطقه تلاش مضاعف کنند.

 در این نشست ، مراسم تحلیف، قرائت سوگندنامه خدمت، انتخاب هیات رئیسه سنی و  اصلی به مدت یکسال برگزار و سرپرست شهرداری دیلم انتخاب شد.

در ادامه جلسه و پس از ادای سوگند ، بر اساس قوانین و آئین نامه های داخلی شوراهای اسلامی شهر و روستاها ، یدالله حیدری با  ۵ رای موافق به عنوان رئیس شورا ،  سید وهاب میرجهانمرد  به عنوان نایب رئیس  و رضا عبدالهی به عنوان منشی  ششمین دوره  شورای اسلامی شهر دیلم انتخاب شدند.

سید وهاب میرجهانمرد و محمد جواد اکبری نیز به عنوان اعضای شورای شهرستان دیلم انتخاب شدند.

در این آیین پس از شور و مشورت ، از زحمات فاضل دریانورد شهردار در  دوره پنجم دیلم تقدیر و  ایوب ترکزاده به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

همچنین حسین عباسی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر امام حسن، احمد خدری نایب رئیس و  سعید فلاحتی منشی شورای این شهر انتخاب شدند و محمد هاشم زاده به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

نخستین نشست شوراهای اسلامی روستاهای حصار، لیلتین، چاه تلخ، شیرونک، والفجر و بولفتح، با دستور کار مراسم تحلیف و ادای سوگند ، تعیین هیات رئیسه سنی در بخشداری امام حسن به ریاست جواد رنجبرزاده، کارشناس امور شهری، روستایی و شوراهای بخشداری برگزار و فعالیت  ششمین دوره شوراها به صورت رسمی آغاز شد.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن