تهران

از بازداشت عامل آتش‌سوزی خودروهای تهران تا جمع‌آوری معتادان متجاهر ری

[ad_1]

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر آتش زدن خودروهای شهروندان در شهرک بروجردی واقع در بزرگراه “بعثت”، تیم عملیات کلانتری ۱۵۸ “کیانشهر” پس از بررسی موضوع و استفاده از دوربین‌های مدار بسته دریافتند عامل این اقدام پس از آتش‌ زدن خودرو ساکنان شهرک از محل متواری شده است.

سرهنگ  محمد جلینی با بیان اینکه این اقدام متهم در چندین مرحله انجام شده و در روزهای مختلفی اقدام به آتش زدن خودروها کرده است، خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، وی دستگیر و در تحقیقات انجام شده بر روی این پرونده مشخص شد، یکی از بستگان متهم ساکن شهرک مذکور بوده و او به دلیل وجود اختلافات شخصی و خانوادگی اقدام به تلافی از اقوام خود کرده تا به نوعی این افراد را دچار مشکل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۶ شاکی دارد، افزود: با توجه به رفتارهایی که متهم از خود نشان داد، با نظر مقام قضائی تحت معالجه قرار گرفت و پزشکان اعلام کردند که وی دچار اختلالات روانی است و باید تحت مداوا قرار بگیرد، از این رو متهم در بیمارستان روان پزشکی تحت نظر و بستری است.

از بازداشت عامل آتش‌سوزی خودروهای تهران تا جمع‌آوری معتادان متجاهر ری

دستگیری ۱۰ سارق خودرو و موتورسیکلت پایتخت

فرمانده یگان امداد فاتب اظهار داشت: پس از راه‌اندازی چندین واحد تخصصی گشت‌زنی و انجام گشت‌های انتظامی به صورت همزمان در سطح شهر موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته، چهار دستگاه خودرو مسروقه و شش دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کنند.

سرهنگ سلمان آدینه وند افزود: در اجرای این گشت‌زنی‌ها، هفت دستگاه خودرو تحت تعقیب توقیف و همچنین ۱۰ سارق دستگیر شد.

فرمانده یگان امداد فاتب اظهار داشت: نیروهای این یگان متشکل از واحدهای گشت موتورسوار و خودرویی و نیروهای پاس پیاده با اعزام به کلانتری‌های سطح شهر در برقراری امنیت کلان‌شهر تهران نقش بسزایی داشته‌اند.

از بازداشت عامل آتش‌سوزی خودروهای تهران تا جمع‌آوری معتادان متجاهر ری

کشف بلبرینگ‌های قاچاق در “مولوی”

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان داشت: ماموران این پلیس مطلع شدند یک محموله بلبرینگ صنعتی در یک واحد صنفی در محدوده خیابان “مولوی” دپو شده است لذا وارد عمل شده و در بازرسی‌ از واحد مذکور پنج هزار و ۴۰۰ عدد بلبرینگ صنعتی کشف کردند.

به گفته سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی، مالک این اموال عاجز از ارائه مدارک قانونی و گمرکی بود.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد تومان اعلام شده است، یادآور شد: در این عملیات یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

گودرزی با تاکید بر اینکه طرح‌های عملیاتی پلیس در راستای مبارزه با قاچاق با قاطعیت تمام تداوم خواهد داشت، تاکید کرد: پلیس با تمام توان در اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا به کار خواهد بست.

از بازداشت عامل آتش‌سوزی خودروهای تهران تا جمع‌آوری معتادان متجاهر ری

جمع‌آوری ۹۴ معتاد متجاهر در شهرستان “ری”

فرمانده شهرستان ری اعلام کرد: در راستای اجرای طرح‌های امنیت محله محور و پاکسازی مناطق آلوده، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و مبارزه با سوداگران مرگ در پی شکایت‌های مردمی در شهرستان ری در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود: در اجرای این طرح که در ۲۴ ساعت گذشته با همکاری تمامی کلانتری‌های تابعه اجرا شد، ۹۴ معتاد متجاهر جمع‌آوری و برای بازپروری و بازگشت به جامعه به مراکز مربوط معرفی شد.

وی ابراز داشت: این طرح تا دستیابی نتیجه مطلوب که همان پاسخگوئی به مطالبات مردمی است ادامه خواهد داشت.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن