فارس

استعدادهای برتر مرحله اول فوتبال پایه فارس شناخته شدند

[ad_1]

ناظر برگزاری استعدادیابی بازیکنان پایه فارس یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: در این مرحله که طی ۲ روز در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز و زیر نظر مربیان پایه کمیته استعدادیابی هیات فوتبال شیراز و استان برگزار شد، ۲۰۱ بازیکن از سراسر فارس شرکت داشتند.

هدایت روستا ادامه داد: پیشتر نیز برای این مرحله فراخوان داده بودیم و در زمان برگزاری تست، تمام پروتکل های بهداشتی نیز رعایت شد و با توجه به شرایط کرونایی استقبال خوبی از سوی خانواده ها برای فرستادن فرزندانشان به این مرحله شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز از بین نفرات انتخاب شده مرحله نخست پس از برگزاری تست های مجدد در نهایت  ۱۶ بازیکن به فدراسیون فوتبال برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال معرفی می شوند.

این پیشکسوت فوتبال فارس ادامه داد: هنگام برگزاری مرحله نخست تنی چند از پیشکسوتان فوتبال نیز حضور داشتند و همین امر موجب شد انگیزه بازیکنان برای نشان دادن خودشان بیشتر شود که جا دارد از آنها تشکر کنیم.

تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران خود را برای رقابت های آسیایی که هنوز زمان و مکان آن به دلیل شیوع کرونا مشخص نشده، آماده می کند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن