فارس

اعتبارات شهرستان‌های لامرد و مهر افزایش یافت

[ad_1]

با هدف توزیع اعتبارات استانی سه درصد نفت و گاز و توازن، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان های لامرد و مهر با حضور روسای ادارات، شهرداران و بخشداران تابعه و کارشناس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در محل فرمانداری‌های شهرستان‌های لامرد و مُهر برگزار شد.

اعتبارات شهرستان‌های لامرد و مهر افزایش یافت

سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مُهر در این جلسه گفت:  ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی سه درصد نفت و گاز و توازن سهم شهرستان مُهر توزیع گردید.

فرماندار شهرستان مُهر در این خصوص اظهار داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبارات استانی و مبلغ ۱۹ میلیارد و ۲۸ میلیون تومان اعتبارات توازن همچنین ۱۷ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان اعتبارات از محل سه درصد درآمد نفت و گازسهم شهرستان مهر است که عمدتا در سرفصل های آب و فاضلاب، حمل ونقل، توسعه خدمات شهری و روستایی، کشاورزی و منابع طبیعی و آموزش و پرورش است که در سطح بخش‌های مرکزی، وراوی، گله دار و اسیر شهرستان مهر توزیع می‌شود.

موسوی افزود: اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته ۸۷ درصد افزایش داشته است.

فرماندار شهرستان مُهر همچنین اظهار داشت: علاوه بر این اعتبارات ،اعتبارات آب روستایی و عشایر راههای روستایی و محرومیت زدایی نیز پس از ابلاغ آیین نامه اجرایی اعتبارات مذکور سهم شهرستان مهر تعیین و ابلاغ می شود.

اعتبارات شهرستان‌های لامرد و مهر افزایش یافت

همچنین حسین شبانی‌نژاد فرماندار لامرد در جمع بخشداران و مدیران اجرایی این شهرستان گفت: اعتبارات شهرستان لامرد در سرفصل های نفت و گاز ۲۷میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، در بخش استانی پنج میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان و در بخش توازن۱۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شبانی نژاد گفت: کل اعتبار شهرستان لامرد در سال جاری ۴۶ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته ۳۵درصد افزایش یافته است.

فرماندار لامرد گفت: این اعتبارات بر اساس نیاز و اولویت در اختیار دستگاههای اجرایی شهرستان قرار میگیرد ومدیران اجرایی می بایست نسبت به فرایند موافقت نامه و انتخاب پیمانکاران دقت کنند تا اعتبارات شهرستانی در مرکز استان بلوکه نشود.

شهرستان های لامرد و مُهر به ترتیب در در فاصله های ۳۳۰ و ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن