فارس

افراد ناشناس امدادگران اورژانس شیراز را کتک زدند

[ad_1]

روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس شامگاه چهارشنبه در مطلب ارسالی از قول محمد جواد مرادیان افزود: ساعت ۲:۴۰ دقیقه بامداد چهارشنبه ۲۳ تیرماه به دنبال تصادف (موتور-ماشین) در کمربندی کوزه گری (تقاطع کوزه گری و سه‌راه دارالرحمه) و اعلام دو مصدوم بیهوش به مرکز ١١۵ اورژانس،  تکنسین‌های اورژانس با ۲ دستگاه آمبولانس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با رسیدن آمبولانس به محل حادثه، ناگهان تکنسین‌ها مورد حمله سه فرد ناشناس قرار گرفتند و آمبولانس اورژانس نیز خسارت جدی وارد شد.

افراد ناشناس امدادگران اورژانس شیراز را کتک زدند

مرادیان اظهار داشت: با هماهنگی نیروی انتظامی و حراست بیمارستان شهید بهشتی مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با اشاره به اینکه با این حمله صدمات زیادی به شیشه‌های اطراف و بدنه آمبولانس وارد کردند، ادامه داد: مراتب پس از رسیدن پلیس صورت جلسه شد و موضوع برای برخورد قانونی و اطلاع به مقامات قضایی، در حال پیگیری است.
رئیس اورژانس استان فارس با بیان اینکه یک تکنسین اورژانس از ناحیه زانو و شانه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت، گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شدند و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از مهاجمان ناشناس است.
مرادیان یادآور شد که زمان رسیدن آمبولانس به محل حادثه ساعت ۲:۴۷ دقیقه چهارشنبه بوده است و این دسته حوادث باعث اختلال در امر حیاتی امدادی رسانی و تاخیر در مأموریت‌های بعدی می شود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن