بوشهر

امام جمعه گناوه: تزریق واکسن نقش بازدارنده در افزایش آمار کرونا دارد

[ad_1]

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: استفاده از واکسن یکی از راه‌های قطع زنجیره انتقال و کاهش ابتلا به کرونا است و از همه مردم این شهرستان درخواست می‌کنیم باتوجه به اینکه زمینه لازم برای تزریق واکسیناسیون گروه‌های مشمول فراهم شده است مشارکت جدی در این  زمینه داشته باشند.

وی از  افرادی که مشمول تزریق واکسن کرونا هستند و تاکنون اقدام نکرده‌اند خواست به مراکز تعیین شده مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

رکنی حسینی  اظهارداشت: دانشمندان توانمند ایران اسلامی با وجود همه تحریم و تهدیدها، توانستند  کشور را به جمع ۶ کشوری که واکسن کرونا را ساخته و تولید کرده‌اند برسانند و این افتخاری بزرگ است که موجب شگفتی جهانیان شده است.

امام جمعه گناوه گفت: رهبرمعظم انقلاب برخلاف تبلیغات سو و فریب دهنده دشمنان و معاندان نظام و انقلاب، واکسن کوایران برکت ساخته دست دانشمندان کشور را تزریق کرد و این اقدام موجب سرافکندگی و نومیدی آنها شد.

وی با اشاره به روند صعودی ابتلای شهروندان به ویروس کرونا، بیان کرد: با توجه به اینکه موچ پنچم این بیماری ، فشار مضاعفی بر کادر درمانی شهرستان وارد کرده است، مردم با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند این بار را بردوش آنها کاهش دهند .

رکنی حسینی افزود: نباید با عادی انگاری زحمات کادر درمانی را از بین برد و همه  افراد جامعه باید در کاهش و قطع زنجیره این بیماری منحوس یاری رسان آنها باشند.

امام جمعه گناوه گفت: پرهیز از دورهمی ها از جمله شرکت نکردن در تشییع جنازه و عروسی‌ها، زدن ماسک در اماکن شلوغ و بازار و فاصله‌گذاری اجتماعی از نکات و اصول مهمی است که شهروندان در انجام آن پای بند باشند و به هیچ وجه سهل انگاری نکنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر و  در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن