کردستان

امر به معروف و نهی از منکر نیاز به قانون جامع دارد

[ad_1]

به گزارش ایرنا سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی روز شنبه در جمع خبرنگاران کردستان اظهار داشت: قانون بد از بی قانونی بهتر است بنابراین بد حجاب و محجبه باید از مسوولین قانونگذاری را مطالبه کنند.

وی افزود: دود بی قانونی و شفاف نبودن در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به چشم هر ۲ طرف می‌رود و مسوولیت این خودسری‌ها و خودرایی‌ها با قانونگذار است.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر آنقدر اهمیت داده شده که در قانون اساسی اصل هشتم به آن اختصاص یافته اما از طرفی با گذشت چهار دهه از انقلاب هنوز در این حوزه با مشکل مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: برخی امر به معروف و نهی از منکر را بد تعبیر می‌کنند و برخی آن را به یک موضوع محدود می‌کنند.

هاشمی گلپایگانی یادآور شد: امکان گفت و گو محدود و کم است، اگر موضوعی مطرح شود فرد با یک حمله و شانتاژ مواجه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی یا هر فکری باید بتواند بحث و گفت و گو کند اما منظور آزادی بیان غربی نیست و آزادی فقط زمانیکه اگر منتج به گفت و گو و نتیجه شود قابل قبول است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: مقابله با فساد هزینه ایجاد می‌کند و اگر رسانه‌ها کاری کنند که هزینه عدم مقابله با فساد و کم کاری کارکنان و مسوولین بیشتر شود آن وقت می‌توانیم به کاهش فساد امیدوار شویم.

سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در یک سفر یک روزه به منظور شرکت در آیین تجلیل از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر در کردستان، دیدار با نخبگان استان و نشست خبری با اصحاب رسانه روز شنبه به کردستان سفر کرده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن