فارس

باشگاه قشقایی شیراز: تغییر داور بازی با بادران تهران شبهه برانگیز است

[ad_1]

دراین نامه که رونوشت آن یکشنبه در اختیار ایرنا قرارگرفت، از قول مدیرعامل باشگاه قشقایی آمده است: چرا شب قبل از بازی قشقایی شیراز با بادران تهران داور مازندرانی جای خود را به داور تهرانی داد تا این بازی با قضاوت ۴ داور تهرانی و البرزی صورت گیرد؟ 

مدیرعامل باشگاه قشقایی گفته است: استفاده از داور تهرانی و آن هم به طور ناگهانی در دیداری که یک طرف آن تیمی از تهران است، شبهه برانگیز است.

روح الله نجف پور به نامه رسمی فدراسیون قوتبال به تاریخ ۹ تیر ماه که در اختیار ایرنا قرار گرفت، اشاره کرد و افزود : براساس این نامه قرار بود قضاوت دیدار تیم های شهدای قشقایی شیراز و بادران تهران برعهده اشکان خورشیدی از مازندران باشد اما شب قبل از بازی متوجه شدیم قضاوت به محمدحسین ترابیان از تهران سپرده شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت زیاد این دیدار در شرایطی که حرف های مختلفی در فوتبال کشور مطرح می شود، فدراسیون فوتبال با گزینش چنین داورانی موجب ایجاد تنش و حساسیت بیشتر می شود.

نجف پور اضافه کرد:فدراسیون فوتبال باید تیم داوری این دیدار را از استانی بی طرف انتخاب می کرد تا این چنین حرف و حدیث هامطرح نشود، و این پرسش مطرح می شود که اگر داوری این بازی یک شیرازی  بود آیا تهرانی ها اعتراض نمی کرد؟

دیدار تیم های قشقایی تهران و بادران تهران از هفته سی و دوم مسابقات فوتبال دسته اول جام آزادگان ساعت ۳۰ / ۲۰ یکشنبه ۱۳ تیرماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود.

فدراسیون فوتبال برنامه چهار بازی آخر این رقابت ها را برای اینکه به اصطلاح حرف و حدیثی پیش نیاید به طور همزمان اعلام کرد.
جدال تیم های قشقایی و فجر سپاسی شیراز با بادران و هوادار تهران که در رده اول و دوم قرار جدول دارند، اوج هیجان و حساسیت بازی های لیگ در این هفته است برای همین هم همه نگاه ها به شیراز معطوف شده است.

تیم های تهرانی اگر بتوانند از سد تیم های شیرازی با بُرد عبور کند راه خود را برای حضور در لیگ برتر هموار کرده اند اما اگر غیر از این اتفاق بیفتد آنگاه سرنوشت تیم های صعود و سقوط کننده به دو بازی آخر کشیده می شود.

 جدول رده بندی

در پایان  هفته سی و یکم ، تیم های هوادار و بادران تهران با ۵۴ امتیاز در جای اول و دوم قرار گرفتند و تیم فجر شهید سپاسی هم با ۵۱ امتیاز سوم شد.

همچنین تیم قشقایی شیراز با ۳۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت تا سایه تیم چوکا تالش را پست سر خود داشته باشد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش با ۳۳ امتیاز همچنان امیدوار به بقا در رده شانزدهم است، نود ارومیه با ۲۷ امتیاز و گل ریحان البرز هم با ۱۸ امتیاز سقوطشان قطعی شده است. 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن