بوشهر

باید به تیم انتخابی رئیس جمهوری برای تشکیل دولتی مردمی اعتماد کرد

[ad_1]

علی موحدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز رئیس دولت سیزدهم برای تحقق هدف‌ها و برنامه‌های خود که مورد اقبال بیشتر مردم قرار گرفته است تیم دولت مردمی و همراهان و یاران خود را برای پیمودن این مسیر سخت انتخاب و معرفی کرده است.

وی بیان کرد: رئیس جمهوری به طور قطع با توجه به نقشه راهی که برای دولت خود ترسیم کرده‌است افرادی را به عنوان هیأت دولت و تیم همراه برگزیده است که فکر می‌کند می‌توانند در این مسیر پر پیچ و خم ایشان را همراهی و به تحقق شعارها و وعده‌هایی که به مردم شریف ایران داده است کمک کنند.

این عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: “اعتقاد دارم همانگونه که در انتخابات خرداد ۱۴۰۰، به شخص آیت الله رئیسی اعتماد کردیم اکنون هم باید به انتخاب ایشان و تیمی که برای  دولت خود انتخاب کرده است اعتماد کنیم و بپذیریم که رئیس‌جمهوری در فرصتی که در اختیار داشته با توجه به شاخص‌های مد نظر خود و تیم کارشناسان و مشاوران خویش، بهترین‌ها را انتخاب و به مجلس معرفی کرده است.

موحدی گفت: البته همانطور که همگان می‌دانند به استناد قانون، مجلس شورای اسلامی این حق را دارد که بر همه انتخاب‌های انجام شده و معرفی همه وزیران پیشنهادی، صحه بگذارد و رای اعتماد بدهد یا بعضی را واجد شرایط برای مدیریت و وزرات در این برهه کنونی، تشخیص و رای اعتماد ندهد.

وی یادآور شد: به طور یقین رئیس جمهوری برای مجلس شورای اسلامی اعتبار، شأن و جایگاه بسیار ویژه‌ای قائل است و با وجود دفاعی که از وزیران پیشنهادی کابینه خود انجام داده، نظر نمایندگان مجلس را با وسعت نظر، می‌پذیرد و آن را عمل به تکلیف مجلس انقلابی می‌داند.

رئیس ستاد فرهنگیان جبهه انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود حاصل تعامل مجلس انقلابی و دولت تشکیل دولتی مردمی برای ایران قوی باشد.

رئیس جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پبشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از صبح شنبه ۳۰ مردادماه با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

     

     

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن