تهران

برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی در هیات های شهرری ممنوع است

[ad_1]

مهرداد سلامی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امسال کل ظرفیت های هیات مذهبی برای برپایی ایستگاه های سلامت بسیج شده است، اظهار داشت: تاکنون ۸۰۰ ایستگاه سلامت در سطح شهرستان ری برپا شده است.

وی اضافه کرد: ایستگاه های سلامت در ایام سوگواری اباعبدالله(ع) به عزاداران حسینی ملزومات بهداشتی از جمله ماسک، مواد ضدعفونی و سایر ملزومات بهداشتی را ارائه می دهند.

سلامی با اشاره به اینکه سال گذشته به دلیل رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا شاهد کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر در ایام محرم بودیم، عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز همین روند در هیات مذهبی تکرار شود تا شاهد فروکش کردن این ویروس منحوس در جنوب تهران باشیم.

وی یادآور شد: امسال با برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ری اماکن روباز ورزشی و مدارس در اختیار هیات مذهبی قرار گرفته است.

سلامی در ادامه با بیان اینکه شبکه بهداشت شهرستان ری نظارت دقیقی بر عملکرد هیات مذهبی دارد، افزود: شبکه بهداشت به هیات مذهبی که از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مجوز دارند نظارت می کند تا رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با وجود حرم عبدالعظیم(ع)و تعداد زیادی امامزاده واجب التعظیم مذهبی ترین شهرستان استان تهران محسوب می شود که تعداد زیادی هیات مذهبی دارد، این شهرستان با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن