فارس

تب کرونا در شهرستان فسا همچنان بالاست

[ad_1]

صادق مهدوی نیا روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد  ۲۱ هزار و ۶۶۰ نفر در مرداد ماه سالجاری به درمانگاه کووید این شهرستان مراجعه کردند که از ۶ هزار و ۶۵۰ نفر از آنها تست پی سی آر گرفته شد.

به گفته مهدوی نیا ، جان باختن ۲۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مراجعه ۷ هزار و ۴۸۹ نفر به درمانگاه کرونا،  شناسایی یک هزار و  ۵۲نفر بیمار مبتلا به کرونا و انجام ۲ هزار و ۲۷۱ تست پی سی آر در ۹ روز پایانی مرداد ماه گویای  بدتر شدن وضعیت کرونا در این شهرستان است.

مهدوی نیا بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات، دورهمی های خانوادگی و استفاده صحیح از ماسک در زمان خروج ضروری از منزل تاکید کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد:  ظرفیت بخش های بیمارستان تکمیل شده است و تخت های بیمارستانهای فسا در حال پرشدن با بیماران کرونایی بد حال است.

به گفته مهدوی نیا ؛ از ابتدای شیوع کرونا تا پایان مرداد ماه حدود ۱۹ هزار  مبتلا به کرونا در شهرستان فسا شناسایی شده اند که  متاسفانه ۳۱۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا ادامه داد: افزایش سرعت واکسیناسیون در مردادماه بسیار چشمگیر بوده است و طبق آمار در مردادماه سال جاری، ۲۶ هزار و ۹۲ نفر از همشهریان دوز اول واکسن کووید۱۹ را دریافت کرده اند.

مهدوی نیا اضافه کرد: از زمان آغاز واکسیناسیون تا پایان مردادماه سال جاری، ۵۹ هزار و ۶۶ دوز واکسن کرونا تزریق شده است که که ۴۳ هزار و ۵۷۰ نفر دوز اول و ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر دوز دوم واکسن را دریافت نموده اند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن