خوزستان

تزریق ۱۲۰ هزار دز واکسن کرونا در دزفول

[ad_1]

به گزارش ایرنا دکتر علی قمشی روز چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: توزیع سهمیه واکسن به صورت کشوری است که خوزستان و به طور خاص شهرستان دزفول از پوشش جلوتری نسبت به کشور برخوردار است به گونه ای که سن واکسیناسیون در استان خوزستان ۱۰ سال از کشور جلوتر است.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون به خوبی در شهرستان انجام می شود افزود: سهمیه دریافتی واکسن در دزفول به گونه‌ای مدیریت شد که در طول هفته مصرف شود اما با توجه به تعطیلات و مراسم هایی که در این هفته داشتیم تصمیم گرفتیم سرعت واکسیناسیون را در روزهای گذشته بالاتر ببریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: معمولا در هفته سه تا چهار هزار دز واکسن در دزفول تزریق می شد ولی در پنج روز گذشته به رکورد تزریق ۶ هزار دز واکسن رسیدیم.

وی افزود: روز جمعه محموله جدید واکسن را دریافت می کنیم و از روز شنبه مجدد روند واکسیناسیون را از سر می گیریم لذا شهروندان از این بابت نگران نباشند.

قمشی در پایان گفت: با توجه به مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از مردم درخواست داریم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و مراقب سلامتی خود باشند تا از این پیک بیماری عبور کنیم.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان از جمله دزفول در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن