تهران

تهران ۳۰ درصد سهمیه المپیک را به خود اختصاص داده است

[ad_1]

به گزارش ایرنا، نصر الله پریچهره روز سه شنبه در حاشیه تجلیل از ورزشکاران دارنده سهمیه المپیک توکیو که در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، توضیح داد: مراسم تجلیل پیش از اعزام به مسابقات المپیک توکیو، به این معناست که به ورزشکاران اعزامی فکر می کنیم و از تلاش ارزشمندشان سپاسگزاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با توجه به حضور پر تعداد ورزشکاران تهرانی، امیدواریم شاهد کسب مدال های ارزشمندی از سوی آنها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد که هم اینک ستاد تجلیل از قهرمانان تهرانی در بازی‌های المپیک توکیو تشکیل شده است که پس از مدال آوری آنان نیز به صورت ویژه با حضور استاندار، مسولان شهرستانی و هیات ها به صورت ویژه تقدیر خواهند شد.

تهران ۳۰ درصد سهمیه المپیک را به خود اختصاص داده است

 همچنین معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه این ورزشکاران المپیکی خود یک دانشگاه برای تمامی ورزشکاران محسوب می شوند، تاکید کرد: این ورزشکاران همیشه در تاریخ ماندگار خواهند شد و به نیکی از نام آنان یاد می‌شود.

ابوالفضل ملاجعفری اضافه کرد: این ورزشکاران با گذشت از تفریحات و وقت خود دنبال آن بوده اند که همیشه ضمن خوشحالی مردم، نام کشورمان را در عرصه جهانی معرفی کنند.

در مراسم امروز  از احسان حدادی(دو و میدانی و پر تاپ)، علی پاکدامن(شمشیر بازی)، مهیار صداقت (تیر اندازی با تفنگ) و آزاده فلاح مربی تیر اندازی؛ و نیز از ورزشکاران شهرری از جمله حمیده عباسعلی(کاراته)، وحید نوری(پارالمپیک نابینایان)، سعید داورپناه و سجاد مشایخی(بسکتبال) و سمانه خوشقدم مربی کاراته تجلیل به عمل آمد.

مسابقات سی و دومین دوره المپیک به علت شیوع کرونا با یک سال تاخیر از ابتدای مرداد ماه آغاز می‌شود که تهران دارای ۱۵ سهمیه المپیک در ۱۰ رشته و ۹ سهمیه پارالمپیک است.

 ایران دارای ۶۸ سهمیه در ۱۶ رشته ورزشی است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن