خوزستان

توسعه و تقویت شبکه همراه اول در پنج روستای باغملک

[ad_1]

 رحیم فلاح زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سایت جدید پرسرعت روستایی منجنیغ باغملک به منظور تقویت و توسعه شبکه همراه اول و ارایه خدمات با کیفیت تر به مشترکان در روستاها نصب و وارد مدار شبکه ارتباطی  گسترده همراه اول شد. 
وی ادامه داد: براساس این گزارش پس از طی مراحل طراحی، نصب و راه اندازی سایت جدید پرسرعت روستایی منجنیغ با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G باعث تقویت، رفع نقاط کور، افزایش پوشش آنتن دهی و بهبود سرویس های همراه اول در روستاهای منجنیغ سفلی، منجنیغ علیا و دم آب شد و همچنین روستاهای ابراهیمی و شنک از توابع شهرستان باغملک زیرپوشش شبکه گسترده و پرسرعت همراه اول قرار گرفت و روستاییان از نعمت تلفن همراه اول برخوردار شدند.   

فلاح زاده گفت: احداث این دکل تلفن همراه باعث توسعه و افزایش پوشش ارتباطات سیار در این نقاط، بهبود سرویس های همراه اول و افزایش پهنای باند برای استفاده از اینترنت همراه با سرعت بالاتر برای مشترکان شده است. 

مخابرات منطقه خوزستان به منظور توسعه ارتباطات در سطح استان و ایجاد عدالت ارتباطی و بهره مندی روستاییان از امکانات تکنولوژی شبکه ارتباطی پیشرفته و به روز بر اساس برنامه ای مدون اقدام به نصب و راه اندازی سایت های همراه اول در موعد مقرر کرده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن