اصفهان

تیم فوتبال ذوب آهن فصل جدید لیگ برتر متحول خواهد شد

[ad_1]

حسن حاج رسولی‌ها روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال ذوب آهن ۲ سال سختی را در لیگ برتر پشت سرگذاشت و فراز و نشیب‌های زیادی داشت و امید است  با مهدی تارتار به عنوان سرمربی و با تدابیر و برنامه ریزی‌های صورت گرفته از مشکلات قبلی فاصله بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به بازیکنان زیادی که به‌تازگی جذب تیم فوتبال ذوب آهن شده اند، گفت: این بازیکنان زیر نظر تارتار جذب شدند و سرمربی ذوب آهن در تیم های مختلف مانند پیکان تهران و نفت مسجد سلیمان با تعدادی از این بازیکنان کار کرده و شناخت خوبی از آنها دارد؛ این بازیکنان انگیزه بالایی دارند که می‌تواند اهمیت داشته باشد.

وی به نقش سرمربی تیم در بازی گرفتن از بازیکنان نیز اشاره کرد و گفت: حفظ شاکله ذوب آهن می‌تواند در روند توسعه این تیم تاثیرگذار باشد، با این حال جذب این بازیکنان نیز با توجه به شناخت سرمربی به طور قطع در باشگاه بزرگی مثل ذوب آهن تاثیرگذار است.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: بازیکنانی که ذوب آهن جذب کرده است به طور میانگین از نظر سنی زیر ۲۵ سال هستند  و شادابی و جوانی آنان نیز در عملکرد تیم موثر است.

وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن در۲ سال اخیر از نظر ساختار دفاعی ضعیف و شکننده بود افزود: امیدوار هستم برای ساختار دفاعی تیم فکر اساسی شود و همه بازیکنان را از خط حمله گرفته تا دروازه بان باید هماهنگ باشند.

حاج رسولی‌ها افزود: با این حال تجربه نشان داده است که سرمربی جدید ذوب آهن در تیم‌هایی که کار کرده ساختار دفاعی تیمش همیشه خوب بوده و به سختی گل می‌خورد، خوب دفاع می‌کند و در ضد حمله  خوب ظاهر می‌شود.

وی تصریح کرد: با این حال باید منتظر بمانیم در فصل آتی لیگ برتر چه نتایجی برای سبزپوشان رقم خواهد خورد.

تیم ذوب آهن اصفهان که فصل پیش لیگ برتر فوتبال در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار گرفت و تنها با تفاضل گل بهتر در لیگ برتر ماند با مهدی تارتار سرمربی سابق تیم پیکان به توافق رسید و تاکنون بیش از ۱۰ بازیکن در پست‌های مختلف جذب کرده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن