تهران

ثبت‌نام دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی ورامین آغاز شد

[ad_1]

حسن میرزایی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان صمت و استانداری تهران، تسهیلات قرض الحسنه ویژه مشاغل خانگی برای اشخاص پشتیبان و پیشران در نظر گرفته شده است.  

وی گفت: تسهیلات پشتیبان برای کارگاه‌هایی است که حداقل به مدت ۳ سال از زمان فعالیت آنها می‌گذرد و کارگاه‌های قالیبافی نیز باید حداقل دارای ۱۰ پرسنل به بالا بوده و کارگاه‌های خیاطی نیز از یک نفر به بالا باشد.

میرزایی افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند به آدرس www.mkh.mcls.gov.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: رعایت کلیه ضوابط مشاغل خانگی (قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، دستورالعمل اجرایی آن و مصوبات ستاد) ضروری است و طرح‌های ارسالی باید منطبق با ظرفیت و اولویت‌های منطقه و مورد تایید دستگاه اجرایی بوده و متقاضیان مربوطه آماده ورود به بازار و دارای مجوز مشاغل خانگی باشند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین گفت: علاقه مندن به فعالیت در مشاغل خانگی می‌توانند با مراجعه به سایت وزات تعاون، کا و رفاه اجتماعی به آدرس www.mcls.gov.ir قسمت مشاغل خانگی واد شده و کلیه اطلاعات مورد نیاز را مطالعه و با انتخاب نوع فعالیتی مستقل، تحت چو، پشتیبان(حقیقی – حقوقی) و تکمیل مشخصات خواسته شده، نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

وی تأکید کرد: برای ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی، داشتن گواهی مهات در رشته مورد نظر الزامی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: متقاضیان می‌توانند ۱۰ روز پس از ثبت نام با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی و ارائه کد رهگیری، از روند بررسی طرح ارائه شده مطلع شوند.

وی گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۶۲۷۷۰۲۷ واحد بازرگانی داخلی تماس حاصل کنند.  

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن