خوزستان

حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن

[ad_1]

به گزارش ایرنا تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم میزبان(نفت مسجدسلیمان) برای صعود به رده‌های بالایی جدول نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داشت و در سوی مقابل تیم ذوب آهن نیز با برتری مقابل حریف، می‌توانست نسبت به بقا در لیگ امیدوارتر شود.

در نیمه نخست بازی، شاگردان سیدمجتبی حسینی موقعیت‌های زیادی روی دروازه نفت مسجدسلیمان خلق کردند و توانستند برای سه بار دروازه این تیم را باز کنند و نفتی‌ها در نیمه دوم توانستند ۲ گل خورده را جبران کنند.

تیم نفت مسجدسلیمان که چهاردهمین بازی خانگی فصل خود را انجام می‌داد، انگیزه زیادی برای کسب هفتمین پیروزی در لیگ ‌بیستم داشت؛ در آن طرف شاگردان حسینی به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بودند تا با دست پر به اصفهان برگردند.

با وجود اینکه بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود حدود ۵۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

برخی از هواداران نفت همچون دیدارهای قبل از بالای اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی نظاره‌گر بازی بودند؛ اسکوربورد ورزشگاه مسجدسلیمان برخلاف بازی‌های گذشته روشن بود.

گرمای هوا در شهرستان مسجدسلیمان بالای ۴۵ درجه بود که این موضوع بر بازی بازیکنان ۲ تیم تاثیر گذاشت.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند؛ همچنین ناظران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند. 

این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد اما با این وجود برخی از خبرنگاران بومی شهرستان قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد.

شهاب گردان بازیکن مطرح ذوب آهن که به دلیل درگیری با داور چهارم در بازی هفته گذشته برابر سایپا چند جلسه محروم شده، در این بازی غایب بود.

داور در دقیقه ۳۰ و ۷۵، بازی را به مدت ۲ دقیقه متوقف کرد و بازیکنان به سمت نیمکتشان رفتند تا آب بنوشند.

در دقایق ۲۵، ۴۳ و ۴۵ بازی به ترتیب وحید محمدزاده، سینا اسدبیگی و پیمان رنجبری برای ذوب آهن گلزنی کردند. 

همچنین در دقایق ۶۸ و ۷۳ ساسان حسینی و عماد میرجوان ۲ گل از سه خورده نفت مسجدسلیمان را جبران کردند.

در این دیدار سیروان قربانی از تیم نفت مسجدسلیمان و پیمان رنجبری بازیکن ذوب آهن از داور بازی کارت زرد دریافت کردند

سرمربیان ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در نیمه اول کادر فنی ۲ تیم و به ویژه نفت مسجدسلیمان در برخی صحنه‌ها به تصمیم داوری معترض بودند.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان که از این باخت بسیار ناراحت بودند پس از پایان بازی سریع به رختکن رفتن. همچنین بسیاری از هواداران تیم میزبان نسبت به این باخت معترض شدند.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی ۲۸ امتیازی شد و در مکان سیزدهم رده بندی لیگ برتر جای گرفت. همچنین تیم ذوب آهن با ۲۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن