خوزستان

حجم مراجعه بیماران به بیمارستان‌های خوزستان از توان آنها بیشتر است

[ad_1]

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان گلستان اهواز بیان کرد: باید به کادر بهداشت و درمان و خدمتگزاران عرصه سلامت خداقوت گفت و قدردان زحمات شبانه روزی آنها باشیم.

وی با بیان اینکه همه مشغول خدمت به بیماران کرونایی هستند افزود: بیمارستان گلستان فوق‌العاده شلوغ و بار مراجعه بسیار زیاد است لذا از مردم انتظار داریم اصول لازم برای قطع زنجیره ویروس را رعایت و به سلامتی خود اهمیت دهند.

وی گفت: علاوه بر اهمیت حفظ جان باید به کادر درمان کمک کنیم تا تلاش و زحمات آنها به هدر نرود. این روزها رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بسیار مهم و حیاتی است و باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام شفیعی بیان کرد: تا زمانی که در مراکز درمانی حضور پیدا نکنیم و از نزدیک شاهد وضعیت نباشیم، به حجم تلاشی که در حال انجام است پی نمی‌بریم. 

وی ادامه داد: هیچ کس منکر برخی از کمبودها و کاستی‌ها نیست اما ما مردمی هستیم که با آموزه‌های دینی خود یاد گرفته‌ایم قدرشناس و قدردان زحمت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه اکنون کشور در شرایط تحریم است و دچار کمبود امکانات هستیم افزود: نمی‌گوییم هیچ اشکالی وجود ندارد اما هر انسان منصفی تایید می‌کند که کادر بهداشت و درمان به صورت شبانه روز و خستگی ناپذیر مشغول تلاش هستند.

به گزارش ایرنا مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و رییس بیمارستان گلستان، از روند پروژه تکمیلی بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان دیدن کرد.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان زرد کرونایی هستند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن