اصفهان

حضور سران برخی دولت‌ها در نشست منافقین نشان‌دهنده حمایت از جنایت است

[ad_1]

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر افزود: گروهک آدم‌‍‌کش منافقین افزون بر ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه و مسلمان ایران را به خاک و خون کشیدند.

وی با بیان اینکه‌ دولت‌های غربی قابل اعتماد نیستند، تصربح کرد: به افزادی که هنوز دل در گرو غرب دارند توصیه می کنیم هرگز نباید به  غرب دل بست، چرا که آنان به ظاهر طرفدار حقوق بشرند اما در باطن این مهم را قبول ندارند و به دنبال منافع خود هستند.

به گفته وی، منافقین اوایل انقلاب از روی افراط از اجرای احکام دین سخن می‌گفتند اما در طول راه دست به جنایت زدند و از مسیر اسلام محمدی منحرف شدند.

امام جمعه موقت اردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنرانی نخست وزیر اسبق کانادا در نشست منافقین اظهار داشت: این شخص در سخنان خود حضور مردم در  انتخابات ۲۸ خرداد را زیر سووال برده از اینکه مردم‌ به سیدابراهیم رییسی رای دادند و برای رییس‌جمهوری انتخاب کردند ناراحت است، به طوری که دولتی که هنوز سرکار نیامده را مورد  انتقاد قرار داد که‌ نشان از کینه و ضدیت با نظام اسلامی ایران دارد.

وی به حمایت سران دولت‌های مستکبر و طرفداران‌ آنان از گروهک‌های تروریستی و جنایتکار در سراسر دنیا اشاره و اضافه کرد: دولت آمریکا و انگلیس از یک سو ادامه‌ مذاکرات وین را خواستار هستند، از سویی تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران را ادامه می دهند و از سوی دیگر رژیم اشغالگر قدس و رژیم سعودی از منافقین و مخالفان ایران حمایت می‌کنند و فشار بیشتر بر ایران را خواستارند، حال سووال اینجاست که آیا با اینچنین دولت‌هایی می توان مذاکره کرد؟

حجت‌الاسلام صابری افزود: از مسوولان‌ کشور می خواهیم چشم به غرب نداشته باشند و دست از این دلبستگی‌ها بردارند و قانون‌ انقلابی مصوب مجلس را به موضوع تحریم‌ها گره نزنند و به آنان توصیه می‌کنیم در فرصت باقیمانده از این راه برگردند.

امام جمعه موقت اردستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بحران تشکیل خانواده در کشور اشاره و تاکید کرد: مشکلات اقتصادی و فرهنگی موجب شده‌ ازدواج سخت شود که‌ انتظار داریم مردم و مسوولان به دنبال رفع این مانع‌ها باشند.

وی اضافه کرد: مشکلات اشتغال و مسکن نیز   یکی دیگر از مانع ها هست که در این خصوص  در شهرستان با همت نماینده مجلس موضوع اشتغال در حال حل شدن است ومسکن هم دولت آینده قول رفع آن را داده است.

حجت‌الاسلام صابری به سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان اشاره و اظهار امیدواری کرد: این شورا همچنان انقلابی باقی بماند و طبق قانون عمل کند.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن