کردستان

خبرهای کوتاه ورزشی کردستان – ایرنا

[ad_1]

به گزارش ایرنا بانوی کردستانی به منظور حضور در مسابقات آسیا پاسیفیک کره جنوبی به اردوی تیم ملی گلبال نابینایان رده سنی بزرگسالان کشور فراخوانده شد.

ریزان دژآهنگ بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی گلبال نابینایان بانوان کشور به اولین مرحله اردوی ملی پوشان به میزبانی بابلسر دعوت شده است.

اولین مرحله اردوی تیم ملی گلبال بانوان رده سنی بزرگسال کشور با حضور ۱۲ ورزشکار طی روزهای ۱۱ تا ۱۸ شهریورماه زیر نظر طیبه ملکی سرمربی این تیم در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار می شود.

تیم ملی گلبال بانوان نابینای کشور خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا که اواخر آذرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود، آماده می کنند.

فراخوان انتخاب ریاست هیات انجمن‌های ورزشی رزمی

اداره کل ورزش و جوانان کردستان آگهی فراخوان ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کردستان را منتشر کرد. در اجرای آیین نامه برگزاری مجامع انتخاباتی رییس هیات‌های ورزشی استان‌ها، اداره کل ورزش و جوانان کردستان از متقاضیان تصدی ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی استان ثبت نام می‌کند.

متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن مدارک تا تاریخ هفت شهریور به اداره کل ورزش و جوانان استان ، کارشناس ارزیابی عملکرد و امور مجامع انتخاباتی مراجعه کنند.

نتایج چهارمین روز از حضور بوکسورهای کردستانی در مسابقات آسیایی

بوکسور کردستانی در چهارمین روز مسابقات بوکس رده‌های سنی پایه قهرمانی آسیا به میزبانی دبی از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

آرمین رستمی بوکسور کردستانی تیم ملی بوکس کشور که همراه سایر ملی پوشان در رقابت های قهرمانی رده های پایه آسیا به میزبانی دبی حضور پیدا کرده است، عصر روز گذشته با قبول شکست از نماینده ازبکستان از راه یابی به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها بازماند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم آرمین رستمی‌ با سولجینوف نماینده ازبکستان مبارزه کرد و در حالیکه راند نخست را برنده شد در ۲ راند بعدی با کم تجربگی و دریافت ۲ اخطار، نتیجه را از دست داد و از دور مسابقات کنار رفت.

آرین ساعدپناه دیگر بوکسور ملی پوش کردستانی در وزن ۸۶ کیلوگرم رده سنی جوانان در دور اول با قرعه استراحت روبه رو شد و امروز و در ادامه این مسابقات با برنده دیدار سوریه و ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز جمعه (۲۹مردادماه) به میزبانی امارات و در شهر دبی آغاز شده است و تا هشت شهریورماه ادامه خواهد داشت.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن