کردستان

خدمات دولت در حوزه زیرساخت‌های مخابراتی قابل قیاس با گذشته نیست

[ad_1]

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در آیین افتتاح هفت سایت تلفن همراه با تکنولوژی ۳G/۴G که به صورت همزمان و ویدیو کنفرانس در استان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: جای خوشحالی است که دولت در روزهای پایانی خدمت خود، با تمام قدرت در نقاط مختلف از جمله در روستاها به مردم خدمات رسانی می‌کند.

وی به ضرورت زیرساخت‌های اینترنتی و تلفن همراه در زندگی امروزه و نقش آن در توسعه مناطق روستایی اشاره کرد و افزود: امروز در آستانه عید سعید قربان، ۲۶ روستای استان در شهرستان‌های سنندج، بانه، بیجار و سروآباد از اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه بهره‌مند شدند.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از خدمات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه ارتقای پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای استان، اضافه کرد: با راه‌اندازی این ۲۶ سایت حدود ۱۰ هزار نفر در روستاهای استان، از فناوری اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه بهره‌مند شدند که کار بسیار ارزشمندی است.

مرادنیا به پوشش ۸۰ درصدی اینترنت پرسرعت در استان اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت این میزان به ۹۰ درصد برسد و شاهد توسعه هرچه بیشتر مناطق روستایی باشیم.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن