خوزستان

خط فیبر نوری شادگان تا پایان شهریورماه به بهره برداری می‌رسد

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان شادگان افزود: حفاری خط فیبر نوری تقریبا به پایان رسیده و چهار کیلومتر آن با همکاری سازمان بنادر و کشتیرانی و مخابرات  انجام شده است.

وی با اشاره به تصمیم های مهم و اساسی برای رفع مشکلات شادگان تأمین منابع بیان کرد: احداث خط برق بندر تجاری شادگان به طول ۴۷ کیلومتر تامین منابع شده و از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی کشور به مبلغ ۴۷۰ میلیارد ریال ابلاغ شده است و تا ۲ هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

وی با اشاره به دستورکار دیگر جلسه که طرح آبرسانی به بندر تجاری شادگان است، اظهارداشت: مشاوره این طرح صورت گرفته و مناقصه طرح در حال انجام است که حداکثر تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آبرسانی به این بندر آغاز خواهد شد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: موضوع دیگر آبرسانی به روستاهای مسیر جفال و ابوشلوگ شهرستان شادگان بود که مقرر شد تا پایان شهریورماه به اتمام برسد.

وی گفت: با اجرای این مصوبات شاهد تحول و رونق خوبی در بندر شادگان هستیم و مشکلات تنش آبی روستاهای این شهرستان کاهش پیدا می‌کند.

با اتصال بندر تجاری شادگان به شبکه فیبر نوری استان خوزستان بستری پایدار برای تسهیل ارائه خدمات به بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و گمرک آن بندر فراهم می‌شود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن