خوزستان

خوزستان در رشته دوومیدانی شرایط خاصی دارد

[ad_1]

به گزارش ایرنا هاشم صیامی یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات دوومیدانی خوزستان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: هیات دوومیدانی خوزستان از ظرفیت و توانمندی بسیاری بالایی برخوردار بوده و همواره برای فدراسیون مهم است. 

وی با اینکه خوزستان در رشته ۱۰۰ متر و پرش استعدادهای فراوانی دارد افزود: در ارزیابی عملکرد فدراسیون، استان‌هایی در رده‌های بالا قرار می گیرند که بیشترین مدال را در رشته دو و میدانی کسب کنند.

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: در خوزستان کارشناسان و متخصصان بسیار بزرگی در رشته دوومیدانی وجود دارند که انتظار می رود آقای خنفری (رییس هیات استان) از ظرفیت مربیان و پیشکسوتان این استان کمک بگیرد تا دوومیدانی خوزستان بیش از گذشته در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای هر رشته ورزشی باید با دوستی و رفاقت در کنار یکدیگر فعالیت کنند افزود: متاسفانه پیش از برگزاری مجمع دوومیدانی خوزستان، مطالبی به گوشمان رسید که در شان این استان نبود و معتقدم که نباید با آبروی انسان‌ ها بازی شود. 

صیامی با بیان اینکه خوزستان می تواند در رشته دوومیدانی پنج ورودی المپیک داشته باشد گفت: آقای خنفری باید برای دوومیدانی استان خوزستان پدری کرده و از تمام ظرفیت این رشته استفاده کند. همچنین جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان استان که مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات برای هیات دوومیدانی خریداری کرده، تشکر کنم. 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت آموزش و پرورش در رشته دوومیدانی استفاده کرد افزود: تا پایان سال ۲ تخته تشک پرش با نیزه و ارتفاع، به هیات دوومیدانی خوزستان اهدا خواهیم کرد.

مجمع انتخاب رییس هیات دوومیدانی خوزستان روز یکشنبه برگزار و غلامرضا خنفری به عنوان رییس هیات استان انتخاب شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن