آذربایجان شرقی

دانشگاه پیام نور تبریز رتبه اول آموزش الکترونیک کشور را کسب کرد

[ad_1]

داود فضلی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: دانشجویان و استادان این واحد توانستند در دوران شیوع کرونا به خوبی با فنون و روش های ارتباط الکترونیکی آشنا شوند و کیفیت آموزشی خوبی ارایه دهند بر این اساس ۱۵۰هزار کلاس مجازی و سه میلیون نفر آزمون آنلاین در ترم تحصیلی گذشته برگزار شد.  

 وی با اشاره به این که اکنون هشت هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این مرکز دانشگاهی تحصیل می کنند، گفت: این دانشجویان در بیش از ۵۰ رشته در مقطع کارشناسی و گروه های آزمایشی علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم تجربی و هنر تحصیل می کنند و امسال نیز داوطلبان می توانند برای ثبت نام و انتخاب رشته از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ مرداد به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و جهت ثبت نام اقدام کنند.

 فضلی همچنین یادآور شد: در این دانشگاه تحصیل همزمان در ۲ رشته ممکن بوده و امکان تغییر رشته، امکان انتخاب شهر دلخواه برای آزمون های پایان ترم حضوری، اخذ مرخصی تحصیلی برای مشمولین در اولین نیمسال تحصیلی و مکان برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی و حضوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار دانش آموخته از دانشگاه پیام نور تبریز فارغ التحصیل شده اند، اظهار کرد: بر اساس آمار سنوات قبل مرکز تبریز در رشته های پذیرش با آزمون و بدون آزمون بیش از سه هزار دانشجو ظرفیت وجود داشته است.  

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن