تهران

رئیس جمهوری در تشکیل دولت از تمام سلیقه های سیاسی استفاده کند

[ad_1]

حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، راهبرد امید آفرینی و اعتماد سازی دولت است.
امام جمعه دماوند اجرای عدالت اجتماعی و کم کردن فاصله طبقاتی را منوط به مبارزه با فساد و مفسد دانست و گفت: از بین بردن زمینه‌های بروز فساد نیاز به برنامه، انگیزه و پیگیری دائم دارد.

وی خاطر نشان کرد: فرار مالیاتی، سوء استفاده از مناصب دولتی، واردات بی منطق و قاچاق کالا اقتصاد ما را فلج کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی از مرز اصولگرا و اصلاح‌طلب و چپ و راست عبور کرد و به معنای واقعی مردمی و انقلابی بود، گفت: بهترین الگو برای دولت جدید افکار، گفتار و کردار شهید سلیمانی است که مورد تایید مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی اضافه کرد: شهید سلیمانی مدیری جهادی، شجاع و دانا بود که قدرت داشت و با بسیج نیروهای جوان در همه عرصه‌ها خدمت می کرد.

امام جمعه دماوند تاکید کرد: حل مشکل معیشتی مردم، تقویت پول ملی، جهش تولید و حل مشکلات کارخانه داران و کارگران خواسته اولیه مردم است.

خطیب نماز جمعه دماوند با بیان اینکه همزمان با آغاز کار دولت جدید، شوراهای اسلامی شهر و روستا هم کار خود را شروع خواهند کرد، گفت: شوراها در انتخاب شهردار و دهیار تعهد، تخصص، پر کاری، نشاط جهادی و برنامه دار بودن را مد نظر بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به روز ۱۸ مردادماه که روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم است، بیان داشت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از انسان‌های بی پناه و مظلوم در مقابل تکفیری‌های بی رحم جان خود را به خدا تقدیم کردند.

وی عنوان داشت: جریان منحرف اعتقادی بی بهره از ولایت امامان و از اهل بیت پیامبر، همواره بزرگترین خطر برای جهان اسلام بودند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تاکید کرد: آنهایی که به نام اسلام، مسلمین را سر می‌برند و به کوچکترین بهانه دیگران را کافر می پندارند دشمن خدا و پیامبران هستند و شهدای مدافع حرم اهل بیت و حریم انسانیت، برترین مجاهدان و با فضیلت ترین شهیدان تاریخ هستند.

امام جمعه دماوند همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: بزرگداشت نهضت عاشورا و قیام حسینی رمز بقای شیعه و جانمایه آزادی خواهی و مبارزه با ظلم است.

وی افزود: عزاداری برای سالار شهیدان وظیفه همه دوستداران آن حضرت و ادای دین به پیامبر عزیز اسلام است که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی سوگواری محرم و صفر در همه روستاها و شهرها برگزار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه دماوند تصریح کرد: میان حفظ سلامتی و انجام مراسم محرم، دوگانگی و تضاد وجود ندارد و شعار ما “هم عرض ارادت، هم حفظ سلامت” است.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) شهید بزرگ امر به معروف و نهی از منکر و شهید مبارزه با طاغوت و حاکم غیر الهی است، گفت: تبیین، ترویج و تبلیغ اهداف نهضت روح بخش عاشورا، بزرگداشت معروف و تحقیر منکرات سیاسی و حکومتی است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما در امتداد قیام عاشورا و مبارزه با مستکبران شکل گرفت و حسینی بودن نهضت را باید حفظ کنیم.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن