تهران

رزمایش حسینی با ارسال ۲ هزار بسته معیشتی در تهران برگزار شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها عصر چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: این خیریه دارای ۸۳۰ نمایندگی در سطح کشور است، با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره اهمیت کمک های مومنانه، با کمک خیرین بیش از ۲ هزار سبد کالا به ارزش ریالی هر سبد حدود ۳ میلیون ریال تهیه شد که جهت توزیع به مناطق محروم استان لرستان و استان بوشهر ارسال می شود.

فاطمه چوپانی افزود: این بنیاد خیریه با هدف کمک به ایتام، خانواده های بی سرپرست، نخبگان تحصیلی نیازمند، بیماران لاعلاج نیازمند و ازدواج آسان همچنین تهیه جهیزیه برای اقشار نیازمند تاسیس شده که محرومیت زدایی و فقر زدایی از مهمترین اهداف این بنیاد است که حدود ۱۱ هزار خانوار در سطح استان تهران و بیش از ۴۰۰ هزار نفر در کل کشور تحت پوشش بنیاد آبشار عاطفه ها هستند.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها از اقدامات این بنیاد در دوران شیوع کرونا نیز گفت: از زمان شیوع کرونا تا کنون بیش از ۱۴ مرتبه رزمایش کمک های مومنانه برگزار کردیم که با اجرای آن در هر دوره صدها بسته کمک معیشتی و پک های بهداشتی و ضد عفونی بین خانوارهای تحت پوشش بنیاد توزیع شد، همچنین با کمک خیرین دهها کپسول اکسیژن و ویلچر هم تهیه و به استان های محروم ارسال شد.

رزمایش حسینی با ارسال ۲ هزار بسته معیشتی در تهران برگزار شد

به گفته وی، در آستانه آغاز سال تحصیلی تامین لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند نیز در دستور کار قرار دارد که رزمایش بعدی این بنیاد در این زمینه برگزار خواهد شد.

برگزاری مدیحه سرایی و عزادارای، نواختن سنج و دمام و بارگیری بسته های معیشتی به استان های لرستان و بوشهر از دیگر برنامه های این رزمایش بود.

رزمایش حسینی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها امروز/ چهارشنبه با حضور سید وحید سعادت معاون بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و  سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ در حسینیه سیدالشهدا (ع) در منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن