کردستان

رسانه‌ها در کاهش مشکلات مدیریت برق نقش مهمی ایفا کردند

[ad_1]

به گزارش ایرنا، کوهسار رسولی‌تبار روز یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار و با حضور در خبرگزاری [مهوری اسلامی مرکز کردستان اظهار داشت: همکاری و اطلاع رسانی رسانه‌های استان به ویژه خبرگزاری ایرنا موجب کاهش مشکلات شرکت توزیع برق و کمکی برای مدیریت انرژی بوده است.

وی خبرگزاری ایرنا را رسانه‌ای همواره فعال و پیشقدم در بحث اطلاع رسانی و کمک به شرکت های خدمات رسان توصیف و اضافه کرد: از ابتدای شروع مشکلات مربوط به حوزه برق در سال جاری، رسانه‌ها بازویی توانمند و قوی برای شرکت توزیع برق بوده‌اند که قابل تقدیر است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: اصحاب رسانه و خبرنگاران در مدت اخیر، بخشی از مشکلات و نگرانی‌های مردم و شرکت برق را به لحاظ کاهش تولید برق و خاموشی‌ها کاهش دادند.

رسولی‌تبار از رسانه‌ها خواست پیگیر مشکلات و خواسته‌های مردم باشند و گفت: در صورتیکه رسانه‌ها احساس مسوولیت کرده و مشکلات مردم را صادقانه به دستگاه ها منعکس کنند، کمکی برای مدیران در ادارات و سازمانها است.
وی خدمات شرکت برق را شبانه‌روزی و حساس اعلام کرد و افزود: مجموعه شرکت برق تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد به بهترین نحو به مردم خدمات بدهد.

در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ ، «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با نثار خون خویش در راه رسالت مقدس آگاهی بخشی، جانش را فدای زدودن غبار بی خبری از چهره حقایق کرد و در مزار شریف(حین انجام ماموریت خبری در افغانستان) به شهادت رسید.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن