بوشهر

رطوبت هوا در عسلویه به ۹۴ درصد رسید

[ad_1]

محمدرضا انصاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت بوشهر و دیر با ۸۴، گناوه و خارگ  ۸۱ و ۷۶ درصد پس از عسلویه به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: همچنین در شبانه روز گذشته برازجان با ۴۸، اهرم و خورموج با ۴۷ و جم و عسلویه به ترتیب با ۴۵ و ۴۴ درجه به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

انصاری ادامه داد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد از امشب تا پایان هفته جوی آرام بر آسمان استان و خلیج فارس حاکم است و با جنوبی شدن جریان‎‌ها بر رطوبت و شرجی هوا افزوده می‌شود.

وی یادآور شد: در  این مدت غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان بوشهر خواهد بود.

انصاری اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، امروز گاهی وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش‌‎بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و بر روی دریا گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و از امشب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و تا بعد از ظهر امروز در فراساحل ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ و از امشب در همه مناطق به تدریج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‏‌بینی می‌‏شود.

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۰۵ بامداد، جزر اول ۱۲:۵۵، مد دوم ۱۷:۱۰ و جزر دوم  ۲۲:۰۵ خواهد بود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن