تهران

روشنایی بزرگراه نواب تهران بهسازی شد

[ad_1]

به گزارش  ایرنا از اعلام روز شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ علیرضا صالحی با اعلام این خبر افزود: پیرو بررسی های میدانی انجام شده و همچنین رایزنی با پلیس راهور تهران بزرگ با هدف بهبود دید رانندگان خودروهای عبوری و افزایش امنیت شهروندان تهرانی در محدوده بزرگراه نواب، با برنامه ریزی و تلاش نیروهای عملیاتی منطقه برق فارابی، روشنایی این محور شهری، بهسازی شد.

صالحی  یادآور شد: در این طرح، ۱۷۸ دستگاه چراغ ۲۵۰ وات به همراه ۸۹ عدد سرشاخه روشنایی در بزرگراه نواب در مرداد ماه سال جاری، نصب و تمامی تجهیزات قدیمی، جمع آوری شد.

کارشناسان  پلیس راهنمایی و رانندگی معتقدند که ۴۴ درصد کل تصادفات رانندگی در شب‌ها روی می‌دهد و ۲۲ درصد از آنها از ساعت ۱۷ تا ۲۴ است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگوی خبری با اشاره به تاثیر روشنایی عنوان کرد: در شب‌ها دید راننده به یک ششم کاهش پیدا می کند، یعنی باید راننده ۱۵ کیلومتر سرعت خود را نسبت به روز کاهش دهد تا در مواجه با خطرات بتواند عکس العمل مناسب و خوبی را انجام دهد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در خصوص اهمیت روشنایی معابر اظهار داشت: اهمیت روشنایی با تمام توصیفات گفته شده برای ما زیاد است و باید معابر را روشن نگه داریم تا بتوانیم از بروز تصادفات خودداری کنیم و دیدن و دیده شدن بسیار مهم است تا بتوانیم تصادفات را کاهش دهیم.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن