کردستان

ساعات کار ادارات کردستان به روال سابق برگشت

[ad_1]

محمدابراهیم زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این براساس مصوبه ابلاغیه وزارت کشور، در مرداد ماه و با هدف صرفه جویی در مصرف برق، ادارات بانک ها و نهادهای استان روزهای پنجشنبه تعطیل بود که این ابلاغیه لغو و ادارات روزهای پنجشنبه تعطیل نخواهند بود.

وی با اشاره به تغییر ساعات کاری ادارات در مرداد ماه به ساعت ۷ صبح تا ۱۳ ظهر، اضافه کرد: از روز دوشنبه اول شهریور، ساعات کار ادارات به روال سابق یعنی ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ باز خواهد گشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: از اول شهریور و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ساعات کار ادارات و بانک های استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷‌:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

زارعی تاکید کرد: با توجه به خشکسالی و کاهش قابل ملاحظه بارشها در سال آبی جاری، از دستگاه‌ها، بانک ها و ادارات انتظار داریم که نسبت به استفاده صحیح و بهینه از انرژی اهتمام لازم را داشته و در مصرف برق صرفه جویی کنند.

براساس تصمیم وزارت کشور، با هدف کاهش فشار به شبکه برق و صرفه جویی در مصرف انرژی، از ۱۹ تیرماه تا پایان مرداد ماه ادارات و بانک ها روزهای پنجشنبه تعطیل و ساعات کاری نیز به هفت صبح تا ۱۳ ظهر تغییر کرد. 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن