تهران

سرپرست شهرداری تهران: مرکز ویژه تزریق واکسن برکت ایجاد شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت شهر سالم، علیرضا جاوید روز دوشنبه در جریان بازدید سرزده از روند تزریق واکسن به کارکنان شهرداری و شهروندان در مرکز شماره یک واکسیناسیون شهر سالم، اظهار داشت: با توجه به اینکه ویال‌های واکسن برکت دارای ۱۰ دُز است، می‌توان متقاضیان را در یک مرکز متمرکز کرد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح باعث می شود تا هم معطلی این گروه از مراجعان کاهش پیدا کند و هم احتمال از دست رفتن دزهای واکسن به صفر برسد.

جاوید در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته و رضایت مراجعه‌کنندگان گفت: هماهنگی‌های خوبی بین بخش‌های مختلف در این مرکز به وجود آمده و من به همه دست‌اندرکاران خداقوت می‌گویم و امید است این نظم و تدبیر ادامه پیدا یابد.

سرپرست شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای ایجاد مرکز دیگری در بوستان گفت‌وگو برای تزریق واکسن کرونا به کارکنان شهرداری تهران و شهروندان، خواستار بسیج همه امکانات شهرداری برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر آن به عنوان یک مرکز نمونه شد.

مرکز شماره یک واکسیناسیون کرونا شهر سالم بیش از ۲ هفته است که با ظرفیت سه هزار تزریق واکسن در جنوب شهر تهران راه‌اندازی شده و در لاین‌های جداگانه به کارکنان شهرداری تهران و شهروندان خدمات ارائه می دهد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن