تهران

سید حسن خمینی: زندگی استاد حکیمی همیشه برای همه منشأ توجه و تفکر بود

[ad_1]

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان مطهر حضرت امام (ره)،   یادگار امام راحل در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت محمدرضا حکیمی آورده است: آن بزرگوار در طول عمر خود همواره به اعتلای مکتب اهل بیت (ع)  می اندیشید و قلم و زبانش را وقف این امر با ارزش کرده بود.

در این پیام آمده است: درگذشت اندیشمند والامرتبه و علامه والامقام استاد محمد رضا حکیمی طاب ثراه تأسف بار و حسرت افزا است،  دلدادگی آن مرحوم نسبت به امام راحل (س) در سال های مبارزه از دوره های قابل تقدیر و مطالعه در زندگی ایشان است.

این پیام می افزاید: خدای متعال آن استاد معظم را با اولیاء خود محشور گرداند و به بازماندگان و علاقه مندانش صبر و اجر عنایت فرماید.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع و خاکسپاری علامه محمدرضا حکیمی از اندیشمندان برجسته حوزه دین و فرهنگ امروز دوم شهریورماه با رعایت موازین بهداشتی پیشگیرانه در حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد انجام شد.

علامه مرحوم، فرزند حاج عبدالوهاب سال ۱۳۱۴ خورشیدی در مشهد چشم به جهان گشود. پس از گذراندن دوران دبستان وارد حوزه علمیه نواب این شهر شد و در میان هم‌درسانیش خوش درخشید.

روانشاد حکیمی در بسیاری از شاخه‌های علوم حوزوی و معارف دینی به عنوان مرجع تحقیق طلّاب جوان و کثیری از دانشجویان و جوانان در بیرون از حوزه شناخته شده بود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن