تهران

شرط اصلی اهداف اجلاسیه آستان‌های مقدس کشور عمل به منشور ولایت است

[ad_1]

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی ری شهری روز چهارشنبه در پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه  ایران اسلامی، اظهار داشت: برگزاری این اجلاسیه ها باید مقدمه ای برای رسیدن به رهنمودهای راهگشای فرهنگی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب در حوزه هم افزایی بیشتر آستان های مقدس کشور باشد.

وی با بیان اینکه بدون در نظر گرفتن نظرات رهبر معظم انقلاب اجلاسیه های آستان های مقدس و بقاع متبرکه به اهداف اصلی خود نخواهد رسید، خاطرنشان کرد: ایشان نظرهای وسیع و دقیقی در این حوزه ها دارند که باید چراغ راه همه ما شود و استفاده از نظرات رهبر معظم انقلاب علاوه بر هم افزایی آستان های مقدس کشور موجب هماهنگی بیشتر و توسعه همکاری ها نیز می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) استفاده از نظرات رهبر معظم انقلاب را در پیشبرد اهداف آستان ها مقدس و بقاع متبرک نه تنها مستحب بلکه واجب دانست و افزود: تولیت های آستان های مقدس کشور باید از ایشان درخواست دیدار و جلسه ای ویژه برای پیشبرد برنامه هایشان داشته باشند.

ری شهرری ادامه داد: بیان نظرهای رهبر معظم انقلاب در خصوص عملکرد بقاع متبرکه و رهنمودهای کار ساز ایشان باید به عنوان منشور ولایت قرار گیرد تا شاهد تحول در حوزه هم افزایی آستان ها و بقاع متبرکه باشیم.

وی با تاکید بر توسعه بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم، گفت: خوشبختانه ملت ایران در طول تاریخ ارادت و علاقه خود را نسبت به اهل بیت(ع) به خوبی نشان داده اند.

ری شهرری یادآور شد: امروز ما به عنوان تولیت های آستان های مقدس و بقاع متبرکه کشور وظیفه داریم علاقه مندی مردم به اهل بیت (ع) را به سمت اهداف متبرک از پیش تعیین شده هدایت کنیم.

وی یادآور شد: استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب از بین رفتن اختلافات، هم افزایی بیشتر و ضمانت اجرا داشتن تصمیم های اجلاسیه ها می شود.

ری شهری در پایان از شرکت کنندگان پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی در خصوص برنامه ریزی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب نظر خواهی کرد.

پنجمین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی در هتل کرامت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) روز چهارشنبه آغاز شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن