کردستان

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولت اسلامی شدند

[ad_1]

حجت الاسلام سید محمد سادات روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه مدیریت خود چنان درخشیدند و اخلاص و جوانمردی خود را به ملت و تاریخ  نشان دادند که بعد از گذشت حدود ۴۰ سال هنوز یاد و خاطره آنان برای ملت ایران تازه است و الگو و مدلی برای دولت اسلامی شدند.

وی رمز جاودانگی این ۲شهید را اخلاص و ایمان سرشار، شخصیت اخلاقی و پایبندی آنها به اصول انقلاب و مدیریت جهادی و مردم داری آنها اعلام کرد و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) علیرغم جایگاه رفیع ‌شان، زندگی این ۲ شهید بزرگوار را سرمشق و الگویی برای خویش معرفی کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: شهید رجایی به تمام زرق و برق‌های دنیوی پشت پا زد و با پایین‌ترین اقشار جامعه ارتباط برقرار می کرد و و خود را هم سطح آنها می‌دانست چرا که معنی فقرا را درک می کرد و با تمام وجود آن را چشیده و لمس کرده بود.

وی اضافه کرد: این شهید بزرگوار از جنس مردم در میان مردم و همراه با مردم بود و با اخلاص کم‌نظیر و ساده زیستی خود الگو و ترازی برای دولتمردان بعد از خود شدند و امید می رود، راه این ۲ شهید بزرگوار را ادامه داده و همواره در مسیر ارزش‌های نظام مقدس اسلامی گام برداریم.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

 امسال در هفته دولت، ۲۳۶ پروژه در بخش‌های مختلف صنعت برق، گازرسانی، کشاورزی و بنیاد مسکن در کردستان با ۲ هزار و ۴۰۵ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن