تهران

صدور مجوز تردد خودرو برای ورامینی‌ها الکترونیک شد

[ad_1]

حسین کاغذلو روز شنبه در آئین رونمایی از سامانه صدور مجوز که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: در راستای تکریم مردم، جلوگیری از تجمع و رسیدگی سریع به درخواست شهروندان برای تردد ضروری بین استانی، سامانه الکترونیک صدور مجوز تردد راه‌اندازی و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

وی گفت: این سامانه به آدرس www.btfv.ir از امروز دسترس مردم بوده و متقاضیانی که بنا بر ضرورت، نیاز به سفر به سایر استان‌های کشو دارند می‌توانند مراحل ثبت نام خود را در این سامانه طی کنند.

وی افزود: متقاضیان دریافت مجوز تردد، علاوه بر لزوم ثبت اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به خودرو، اسنادی که لزوم سفر به سایر استان‌ها را می‌رساند را بارگذاری کنند در غیر این صورت، برای متقاضیانی مجوز تردد صادر نمی‌شود.

کاغذلو افزود: پس از بررسی مدارک ارسال شده از سوی متقاضیان، مجوز تردد صادر شده و افراد می‌توانند پس از یک روز کاری، با وارد کردن کد ملی، مجوز را بر روی رایانه و یا گوشی هوشمند خود دریافت کنند.

وی تأکید کرد: هیچ گونه مجوز تردد حضوری برای افراد متقاضیان صادر نمی‌شود صرفا  این مجوز از طریق سامانه و در صورت تکمیل بودن مدارک صادر خواهد شد.

فرماندار ورامین گفت: برای سهولت متقاضیان، مجوز صادر شده امکان چاپ نیز دارد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن