فارس

عضو شورای ششم به عنوان شهردار شیراز انتخاب شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا،اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در سیزدهمین جلسه علنی سید احسان اصنافی را با هشت رأی از ۱۳ رأی به عنوان شهردار شیراز انتخاب کردند.

حیدر اسکندرپور آخرین شهردار شیراز بود که ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ با روی کار آمدن شورای ششم شهر شیراز که ترکیبی از اصولگرایان دو لیست شانا و ائتلاف شما به عضویت مدیران ارشد دوره شورای چهارم و شهرداری آن زمان است، به کارش پایان داد تا کارها به سرپرست سپرده شود. 

شورای اسلامی شهر شیراز از ۲۲ گزینه برای تصدی پست شهرداری شیراز برنامه عملیاتی خواست و در نهایت این تعداد به پنج نفر شامل سید احسان اصنافی، محمدعلی چوبینی ،علی حسین رعیتی‌فرد، ، محمد فرخ‌زاده و محمد بذرافشان کاهش یافت و این افراد از صبح چهارشنبه سوم شهریورماه ۱۴۰۰ مورد سوال و مصاحبه اعضای شورای شهر شیراز قرار گرفتند.

محمد بذرافشان، محمدعلی چوبینی و محمد فرخ زاده در ادامه جلسه دوازدهم و سیزدهم شورای الامی شهر شیراز از این رقابت کناره گیری کردند و در نهایت سید احسان اصنافی به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد.

سید احسان اصنافی متولد شیراز و دانش آموخته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه شیراز  است.

وی سابقه حضور در هیات رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز را در کارنامه دارد و در دوره ششم نیز نایب رئیس شورای این شهر شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن