آذربایجان شرقی

عضو مجلس خبرگان رهبری: نادیده گرفتن خدمات دولت بی انصافی است

[ad_1]

آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در همایش دهیاری های بخش مرکزی مراغه افزود: اکنون باید از نیروهای باتجربه و مدیرانی که با حقوق بیت المال رشد و پرورش یافته اند استفاده شود و آن گونه نباشد که این سرمایه های انسانی به راحتی هدر رود.


وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستاها در تفکر خدمت رسانی بوده و فقط به تغییرات و عزل و نصب دهیاران و شهرداران اکتفا نکنند،  افزود: اعضای جدید شوراهای اسلامی روستاها برای تداوم خدمت رسانی از دهیاران تلاشگر و دلسوز حمایت کنند.

امام جمعه مراغه گفت: نباید با تصمیمات عجولانه و احساسی در اعمال تغییرات مدیریت در سطح کشوری و شهرستانی و حتی روستاها، زمینه ساز اختلال در توسعه و کارهای عمرانی و خدمات رسانی شد.

امام جمعه مراغه: نادیده گرفتن خدمات دولت بی انصافی است

تدوین طرحی برای تعیین حوزه وظایف و اختیارات دهیاری ها در مجلس

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون طرحی برای تعیین حوزه وظایف و اختیارات دهیاری ها در مجلس توسط برخی نمایندگان صاحب تجربه در زمینه شوراها در خانه ملت در حال تدوین است.

علی علیزاده افزود: با تدوین این طرح، حوزه اختیارات دهیاری ها مشخص شده و وضعیت شغلی و استخدامی دهیاران مورد بازنگری قرار گرفته و گامی برای بهبود آن خواهد بود.

وی ادامه داد: با تصویب و اجرای این طرح، وضعیت دهیاری ها در روستاها به ثبات مناسبی رسیده و اختیارات آنها نیز مشخص خواهد شد.

علیزاده اعلام کرد: همچنین در مجلس شورای اسلامی اعتبار خاص و مناسبی برای اجرای طرح های عمرانی در حوزه های مختلف در قالب بودجه سال ۱۴۰۰ تدوین شده و این اعتبارات نسبت به سال های گذشته چشمگیر و کم نظیر بوده است.

وی با اشاره به وضعیت روستاهای مراغه گفت: متاسفانه در سال های گذشته بی توجهی های بسیاری نسبت به روستاها در این شهرستان  شده بود و عدم برخورداری ۵۳ روستا از گاز و ۴۵ روستا از راه مناسب از جمله این مشکلات بود.

نماینده مراغه و عجب شیر افزود: با همراهی دستگاه های اجرایی در یک سال اخیر اقدامات موثری در محرومیت زدایی از روستاهای این شهرستان انجام شده و براساس پیش بینی های انجام شده تا پایان سال می توانیم عدم وجود روستای بدون گاز را جشن بگیریم.

وی اضافه کرد: همچنین تعیین تکلیف روستاهای فاقد راه احداثی و اجرای طرح های زیرگذر پل قطار تازه کند و مغانجیق نیز از جمله اقداماتی است که برای محرومیت زدایی روستایی در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش ایرنا در این همایش از دهیاران نمونه بخش مرکزی مراغه تجلیل شد.

امام جمعه مراغه: نادیده گرفتن خدمات دولت بی انصافی است

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن