بوشهر

عملیات اجرایی یک سالن ورزشی در عالیشهر بوشهر آغاز شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، علی مقاتلی روز چهارشنبه در این آیین که ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: این پروژه در محله مهرگان عالیشهر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و با مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این سالن ورزشی از محل اعتبارات داخلی شرکت عمران تامین شده و مقرر است حداکثر ظرف مدت یک سال احداث شود.

مقاتلی ادامه داد: طی پنج سال گذشته شاخص فضای ورزشی عالیشهر بیش از سه برابر  و سرانه فضای آموزشی آن ۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

مقاتلی عنوان کرد: در بخش درمان نیز با افتتاح مجموعه درمانی که اکنون تنها لازمه آن استقرار تجهیزات از سوی دانشگاه علوم پزشکی و آماده افتتاح است سرانه فضای درمانی در عالیشهر چندین برابر افزایش پیدا می‌‎کند.

وی افزود: از سوی شرکت برق نیز قول مساعد برای تامین برق این مجموعه داده شده و در این صورت پس از تامین تجهیزات لازم مقرر شده تا افتتاح مجموعه درمانی عالیشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گیرد.

مقاتلی اظهار داشت: در حوزه فرهنگی نیز شاخص سرانه در پنج سال اخیر بیش از پنج برابر افزایش  یافته است.

وی ادامه داد: در بخش فضای سبز و پارک نیز بالای ۲ برابر سرانه فضای آن افزایش داشته است که در همین ایام نیز ۲ پارک محله ای با متراژ ۱۰ هزار مترمربع به بهره‏‌برداری می‌رسد.

مقاتلی اظهار داشت: در عمده بخش های یاد شده مکان های احداث شده علاوه بر خدمات دهی به شهروندان عالیشهری به ساکنان حومه این شهر نیز ارائه خدمات می‏‌کند.

 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن