بوشهر

فرماندار: اعتبارات شهرستان دیر ۲ برابر شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، کریم علی حسنی روز سه شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر افزود: اگر چه اعتبار این شهرستان امسال نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است اما حجم کمبودها و نواقص زیرساختی در این شهرستان به گونه‌ای است که بودجه‌های تعیین شده جوابگو نیست.

وی اضافه کرد: در بحث زیرساخت ها وضعیت دیر نسبت به دیگر شهرستان ها پایین‌تر است و انتظار مردم و مسئولان این شهرستان توسعه متوازن است.

فرماندار دیر بیان کرد:  امسال مانند سال گذشته یک سوم اعتبارات به جاده وفاق که نقشی مهم در توسعه گردشگری، زیرساختی، راه ارتباطی و تحول شهرستان دیر دارد، اختصاص یافته است.  

وی گفت: تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی مانند آب و برق  نقشی مهم در جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال دارد که در این راستا اعتباری در نظر گرفته شده است.

علی حسنی با اشاره به اهمیت پایش تصویری در شهرستان دیر، تاکید کرد: شهرداری های این شهرستان در کنار اعتباری که اختصاص می یابد، از محل اعتبارات داخلی خود بودجه ای برای نصب دوربین های پایش تصویری در نظر بگیرند.


معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: امسال یکهزار و ۸۹۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی به استان بوشهر ابلاغ شده است.

علی پورداود افزود: از کل اعتبارات کشور ۳۰ درصد بصورت استانی و ۷۰ درصد ملی توزیع می شود که انتظار داریم مدیران استانی و شهرستانی بجد پیگیر مطالبات سهم استان از این پروژه ها و اعتبارات ملی باشند.

وی بیان کرد: از محل ردیف اعتبارات ملی شهرهای دارای تنش آبی برای اجرای خطوط انتقال آب شهرستان دیر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر  یادآور شد: کل اعتبار توزیعی ابتدای امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها نزدیک به یکهزار میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل در این زمان، ۲ برابر شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن