فارس

فرماندار گراش خواستار تامین اعتبار لازم برای پروژه ای ۱۴ساله شد

[ad_1]

مجید غلام پور در این نشست  اظهار داشت: این پروژه که کلنگ آن از سال ۱۳۸۷ به زمین زده شد هنوز و پس از این سال ها کمتر از پنج کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از این پروژه در حقیقت نقطه اتصال بخش مرکزی به بخش های غربی و بسیاری از روستاهای شهرستان گراش است و از خواسته های بحق و دغدغه جدی مردم وشهروندان است.

فرماندار گراش گفت: این طرح که حدود ۳۵ کیلومتر طول دارد تاکنون رقمی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده اما طی این مدت نیز فرسایشی شده است.

وی یادآور شد: ظرف دو سال اخیر با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تخصیص اعتبار محدودی این پروژه تحرک خوبی به خود گرفت و تاکنون پنج کیلومتر از آن نیز بهره برداری شده اما بدون شک این گونه اعتبارات قطره چکانی به هیچ وجه جوابگوی نیاز و اجرای کامل این طرح پس از گذشت حدود ۱۴ سال نیست.

غلام پور گفت: با بهره برداری از این طرح تحول عظیمی در حوزه مسیرهای ارتباطی شهرستان ایجاد خوهد شد و در حقیقت جزو پروژه های حیاتی و جدی در شهرستان محوسب می شود.

او فزود : با بهره برداری از این طرح مهم عمرانی مسیر شهر گراش با بخش های غربی آن حدود ۱۵ کیلومتر کاهش خواهد یافت و مردم منطقه نیز از جاده امن نیز دسرتسی خواهند یافت.

فرماندار گراش همچنین در این دیدار خواستار توجه بیش از پیش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس برای افزایش میزان اعتبارت شهرستان در قالب تملک و دارایی و سرمایه ای شد.

نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز گفت که به طور حتم و از تمامی ظرفیت های قانونی برای حل این دغدغه و خواسته بحق مردم و شهروندان گراش و تخیص اعتبر لازم برای این پروژه تلاش خوایم کرد.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۰کیلومتری شیراز قرار دارد.

                                                                          

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن