بوشهر

قرارگاه رسانه‌‏ای ستاد امر به معروف استان بوشهر راه‎اندازی می‌‎شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام بهروز بهروزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همگان در برابر اجرا امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت دارند و محدوده آن منحصر به قشر و صنف خاصی نیست و تمام آحاد جامعه را در بر می‌گیرد.

وی بیان کرد: احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی تکلیف الهی است چون این مهم سبب رشد و پیشرفت جامعه در ابعاد گوناگون می‌شود.

بهروزی با اشاره به تدوین برنامه ویژه برای دهه نخست ماه محرم گفت: رسالت این ستاد احیا و ترویج فرهنگ احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با همکاری نخبگان و صاحب‌نظران است.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: این ستاد برنامه‌های مختلفی تدوین کرده که ارائه آسیب‌های اجتماعی در نشست با مسئولان ارشد استان و تدوین راهکار برای برون رفت از مشکلات از آن جمله است.

قرارگاه رسانه‌‏ای ستاد امر به معروف استان بوشهر راه‎اندازی می‌‎شود

وی ادامه داد: تشکیل هیات اندیشه‌ورز از رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که در این راستا از بهترین گزینه‌های علمی در حوزه‌های جامعه‌شناسی، فرهنگ‌سازی و روانشناسی در تدوین و اجرا برنامه‌ها استفاده می‌شود.

بهروزی اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر رویکردی علمی و دانش‌بنیان در پیش گرفته و در این زمینه برگزاری نشست‎هایی با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزه‌های علمیه تدارک دیده شده است.

وی گفتمان‌سازی را یکی از برنامه‌های جدی و مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر عنوان کرد و گفت: در این زمینه فضاهای دانشگاهی و حوزوی فعال و پایان‌نامه‌های دانشجویی بسیاری تهیه شده است.

بهروزی یادآور شد: به زودی ستاد شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر به ریاست ائمه جامعه راه‌اندازی می‌شود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن