بوشهر

مالکان شناورهای سوخته گناوه حمایت می‌شوند

[ad_1]

به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: درهمین ارتباط استاندار بوشهر در حمایت از خسارت دیدگان آتش سوزی اسکله بندرگناوه دستور داده است تا با تایید فرمانداری گناوه، به مالکان آسیب دیده از آتش سوزی در اسکله گناوه اجازه داده شود تا موتورلنج های خود را  با قید فوریت جایگزین و ساماندهی کنند.

وی ادامه داد: با تدبیر استاندار همچنین به مالکان موتور لنج ها، اجازه یک سفر مازاد داده می‌شود تا بخشی از خسارت‌های ناشی از این آتش سوزی جبران شود.

ستوده گفت: در هفته آینده به منظور بررسی ابعاد چگونگی و دلایل این آتش سوزی جلسه‌ای با حضور مسئولان امر در استانداری برگزار می‌شود تا ضمن بررسی این حادثه از سوی تیم‌های کارشناسی، مقصران این آتش سوزی و سایر آتش سوزی‌ها در بنادر استان شناسایی و ضمن اعلام نتایج این بررسی، هر دستگاهی موظف است سهم  قصور خود را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به خصوص حمایت‌های بیمه‌ای در راستای کمک به آسیب دیدگان جبران کنند.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر یادآورشد: به طور قطع مدیریت ارشد استان نمی‌تواند نسبت به چنین ضرر و زیانی که دچار بندرنشینان هم استانی می‌شود، بی تفاوت باشد.

ساعت پنج بامداد روز پنج‌شنبه ۱۴ مرداد پنج فروند شناور در خور(حوضچه) بندر گناوه که چهار شناور آن حامل کالای تجاری و ملوانی و یک شناور بدون محموله بود طعمه حریق شدند و از بین رفتند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن