اصفهان

مجموعه عمومی در دهکده تفریحی چادگان احداث می‌شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در جریان افتتاح ۳۱ طرح در شهرستان چادگان در جمع خبرنگاران، مساحت این مجموعه را ۱۱۰ هکتار اعلام کرد و افزود: در مرحله(فاز) نخست ۱۰ هکتار ساخته خواهد شد و شامل امکانات خدماتی مانند آلاچیق و سرویس بهداشتی است.

وی ادامه داد: این مجموعه برای استفاده افرادی است که قادر به خرید ویلا در این منطقه نیستند و یا دیگر اهالی شهرستان تا بتوانند از آن استفاده کنند.

رضایی درباره وضعیت شیوع کرونا در اصفهان تصریح کرد: وضعیت استان در این زمینه خوب نیست و از مردم می‌خواهیم مواظب سلامتی خودشان باشند.

استاندار اصفهان با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اضافه کرد: از همه تقاضا داریم واکسیناسیون، دوری از تجمعات و استفاده از ماسک را جدی بگیرند و دورهمی‌ها و میهمانی‌های خانوادگی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین کانون‌های انتشار ویروس کاهش یابد.

رضایی درباره میزان واکسیناسیون در استان خاطرنشان کرد: واکسن آنطور که ما می‌خواستیم تامین نشد و امیدواریم که واکسن‌هایی که دولت‌ها خریدند بزودی وارد کشور شود.

دهکده عمران زاینده رود یک مجموعه فرهنگی و تفریحی در شهرستان چادگان در جوار سد و دریاچه زاینده رود در ۱۱۰ کیلومتری غرب استان است.

۳۱ طرح اقتصادی، عمرانی، کشاورزی، آبرسانی و مسکن محرومان با اعتباری افزون بر ۴۸ میلیارد تومان روز پنجشنبه به مناسبت هفته دولت در شهرستان چادگان در غرب استان اصفهان افتتاح شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن