بوشهر

مراکز درمانی تامین اجتماعی درشهرستان‌های بوشهر راه اندازی می‌شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر که بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد افزود: عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان تنگستان نیز بتازگی آغاز شده و در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی  ادامه داد: مجوز احداث درمانگاه تامین اجتماعی در جزیره خارگ  صادر شده و ابلاغ اعتبار پروژه نیز صورت گرفته است که به محض تامین زمین عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در دیلم نیز عملیات اجرایی ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی این شهر آغاز شده و اکنون روند احداث آن در حال انجام است.

سالاری اضافه کرد: در عسلویه نیز با توجه به استقرار بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان شماری تخت ویژه به ظرفیت این شهرستان اضافه شده است.

وی افزود: درمانگاه‌‏های شهرستان‏‌های دشتی و جم نیز میزان پیشرفت فیزیکی آنها بیش از ۸۰ درصد گزارش شده‌است که اکنون روند مناسبی را طی می‌کنند.

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: سه پروژه امروز شامل افتتاح پلی کلینیک امام موسی کاظم (ع) شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان و آغاز عملیات اجرایی درمانگاه‏‌های تامین اجتماعی در شهرهای اهرم مرکز شهرستان تنگستان و شبانکاره است.

مدیر درمان تامین اجتماعی در استان بوشهر نیز گفت: عملیات اجرایی درمانگاه اهرم تنگستان در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

جواد رکاب‎پور افزود: درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره واقع در شهرستان دشتستان نیز با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در زمینی به مساحت چهارهزار مترمربع و با ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنا احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: پلی کلینیک امام موسی کاظم برازجان نیز در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۶۴ مترمربع، زیربنا چهار هزار و ۲۹۰ مترمربع و با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حداث و به بهره‌برداری رسید.

استاندار بوشهر نیز گفت: از بدو شیوع ویروس کرونا در این استان ظرفیت‌‎های سازمان تامین اجتماعی بخوبی برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ بکارگیری شده است.

عبدالکریم گراوند افزود: سازمان تامین اجتماعی در ۲ سال گذشته اقدام‌‎های قابل توجهی داشته که از جمله آن می‎‌توان به بهبود وضعیت معیشت بازنسشتگان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: عملکرد سازمان یاد شده در این ۲ سال به عنوان سند افتخار سازمان تامین اجتماعی است که بدون شک سال‎‌ها از آن به نیکی یاد خواهد شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن