تهران

مردم مهمترین بازیگران صحنه پیروزی در برابر دشمن هستند

[ad_1]

سردار حسین رعیتی روز چهارشنبه در همایش تبیین ابعاد مختلف جنایات آمریکا که در شهرک صنعتی سالاریه ورامین برگزار شد اظهار داشت: اتفاقاتی که  ایران اسلامی در تیرماه دهه شصت تجربه کرد، اگر در هر  کشوری رخ می داد، آن کشور دیگر نمی‌توانست سرپا و مستحکم اما پیروزی‌های ایران در برابر دشمن همچون معجزه‌ای بود.

وی اضافه کرد: اما رخدادها در ایران همیشه شبیه معجزه است و مردم نقش اصلی را در این پیروزی ایفا می‌کنند.

وی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوی اسلامی پس از پیروزی انقلاب، در جنگ تحمیلی علیه ایران متحد شدند ولی وحدت و ایستادگی مردم با رهبری امام خمینی(ره) یک دنیا را مبهوت خود ساخت و پیروزی را نصیب کشور کرد.

رعیتی افزود: آمریکا پس از انقلاب، از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ایران دریغ نکرده است و در اواخر دهه شصت این کشور در چندین مرحله مستقیم با ایران وارد جنگ شد که آخرین آن هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ نفر مسافر بود که بی دلیل آنها را پرپر کردند.

وی این دشمنی ها را ادامه دار توصیف و تصریح کرد:  امروز نیز کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و دشمنان بار دیگر با استفاده از تمام ظرفیت خود برای ضربه زدن به میدان آمدند و حتی با تحریم دارویی نشان دادند که در این مقابله، حتی جان انسان‌ها نیز برای آنان اهمیتی ندارد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور  ظرفیت های ایران برای پیروزی در جنگ اقتصادی را بالا دانست و افزود:‌ پس از تحریم‌ها، توانستیم به توانمندی نیروهای داخل و استفاده از ظرفیت های داخل اتکا کنیم و در اغلب زمینه ها به توانمند و خود کفایی لازم دست یابیم.

وی تأکیدکرد: به طور قطع با تلاش و ایستادگی، دشمن در زمینه تولید و اقتصاد نیز از ما شکست می‌خورد و سربازان این جبهه که  تولید کنندگان و کارگران هستند همچون رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورند.

هفتم تا دوازدهم تیر، هفته بازخوانی جنایات آمریکا و حقوق بشرآمریکایی نامگذاری شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن