خوزستان

مرکز واکسیناسیون کرونای شهدای بسیج در دزفول راه اندازی شد

[ad_1]

رئیس مرکز بهداشت دزفول روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مرکز واکسیناسیون شهدای بسیج دزفول در راستای احترام به شهروندان، کاهش ازدحام جمعیت در مراکز تجمیعی و تسریع در روند واکسیناسیون راه اندازی شد که شامل پنج کانتر است و درصورت تامین واکسن از سوی دولت، روزانه قابلیت تزریق یکهزار و ۵۰۰ واکسن را دارد.
محمدعلی شفیعی ضمن قدردانی از همکاری بسیج افزود: هم از نیروهای جهادی بسیج و هم از نیروهای بهداشت در مرکز واکسیناسیون کرونای شهدای بسیج استفاده شده است.
وی ادامه داد: شهروندان دارای نوبت دوم واکسن‌های سینوفارم و آسترازنکا می‌توانند برای دریافت نوبت دوم واکسن خود به این مرکز واقع در سالن ۹ دی سپاه در کوی پردیس در ۲ شیفت صبح ( هشت الی ۱۳) و عصر (۱۵ الی ۱۹) مراجعه کنند. 

رئیس مرکز بهداشت دزفول ابراز امیدواری کرد با مشارکت ادارات و سازمان‌ها و خیرین بتوان خدمات بیشتری را در زمینه واکسیناسیون به شهروندان ارائه داد.
وی افزود: شنبه ۳۰ مردادماه رکورد تزریق هفت هزار و پنج دز واکسن در روز در دزفول شکسته شد که از این تعداد ۶۷۶ مورد دز اول و ۶ هزار و ۳۲۹ مورد دز دوم بود.

شفیعی گفت: نوبت دوم واکسن برکت از امروز در مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهید رجایی، درمانگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، مرکز خدمات جامع سلامت آزادگان و مرکز جامع سلامت شماره پنج روبروی درمانگاه امام علی (ع) تزریق می‌شود. 

وی افزود: واکسیناسیون در همه مراکز تا اطلاع بعدی فقط نوبت دوم انجام می‌شود.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و تاکنون افزون بر ۱۲۵ هزار دز واکسن به جمعیت ۵۰۰ هزار نفری این شهرستان تزریق شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن