اصفهان

مشکلات منطقه پشت مشهد کاشان بررسی شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، این نشست به دعوت مرکز رسیدگی به امور مساجد کاشان و با حضور جمعی از ساکنان منطقه پشت مشهد در مسجد و حسینیه سجادیه این منطقه برگزار شد.

حضور و سکونت بیش از حد اتباع خارجی، مشکلات پارک شهید قدیرزاده، سالن ورزشی شهدای پشت مشهد، تعریض کوچه شهیدان باغشیخی، سیم و کابل‌های مزاحم برق، حضور اراذل و اوباش مخل امنیت در پارک قدیرزاده، روشنایی محل و بافت فرسوده از جمله مسایل مطرح شده از سوی مردم در این نشست بود.

در این نشست، فرماندار کاشان، رییس شورای شهر و مسوولان اداره برق، نیروی انتظامی و شهرداری منطقه یک به پرسش‌های مردمی پاسخ دادند.

مشکلات منطقه پشت مشهد کاشان بررسی شد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در این نشست به نقش مساجد و لزوم کارکرد موثر مسجد در همه شئون زندگی از جمله اشتغال، ازدواج و کارگشایی در امور مختلف تاکید کرد.

آیت‌الله سلیمانی افزود: مصوبه‌ها و قول‌های مسوولان شرکت‌کننده در این نشست قابل پیگیری است و باید در اسرع وقت به سرانجام برسد.

منطقه پشت مشهد کاشان در شرق این شهرستان واقع شده و از شمال به خیابان طالقانی، جنوب به خیابان آیت‌الله یثربی (ره)، غرب به خیابان اباذر و شرق به بلوار خلیج فارس محدود می‌شود.

این منطقه بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن