بوشهر

مصلای جمعه دیلم برای استقرار پایگاه واکسیناسیون کرونا آماده است

[ad_1]

حجت الاسلام محمود اسدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از برنامه‌های محوری دفتر امام جمعه از بدو شیوع ویروس کرونا کمک و خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از این ویروس بوده است و تاکنون نشست های متعددی با مسئولان و خیران برگزار و  کمک های خوبی جمع آوری شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش آمار بیماران و بستری شدن در بیمارستان‌، جلسه‌ای با تعدادی از خیران و کسانی که در عرصه درمان همکاری می‌کنند، برگزار شد و  درباره راهکارهای کمک به این مرکز درمانی بررسی‌های لازم انجام گرفت که موفقیت‌های خوبی داشت.

امام جمعه دیلم ادامه داد: براساس مصوبات آن جلسه از نیروهای مردمی در قسمت‌های مختلف، از جمله تامین امنیت و شیفت‌های نگهبانی در کار خدماتی بیمارستان و سایر بخش‌ها و کارهای عمومی همچون تزریق آمپول، سرم و معاینه وضع عمومی و کلی بیماران از نیروهای مردمی به خوبی استفاده شد.

اسدی با تقدیر از همکاری مردم این شهرستان در شرایط به وجود آمده کرونایی، افزود: برای کمک به بیمارستان با شماری از مسئولان در بیمارستان حضور یافتیم و بعضی از مجموعه‌های مردمی و مؤسسه های خیریه مردمی را هم پای کار آوردیم که در همان جلسه مصوب شد تا بخشی از تجهیزات این مرکز  توسط خیران خریداری شود.

امام جمعه دیلم اظهارداشت:  طبق گزارش رسیده، نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان کمک نقدی از خیران جمع‌آوری شده است و پیش‌بینی می‌شود تا حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان این کمک ها افزایش یابد.

وی درباره کمک‌های معیشتی به مردم نیازمند گفت: تاکنون حدود ۱۵ مرحله کمک‌های معیشتی در مصلای جمعه جمع آوری و توزیع شده که  به کمک مجموعه سپاه و بسیج و در مواردی به صورت مستقل بوده است.

امام جمعه دیلم افزود  در مصلای جمعه، دفتر نیکوکاری و خیریه‌ای راه‌اندازی شده‌است و  یکی از روحانیان با همکاری مؤسسه‌ها، بهزیستی و کمیته امداد و دیگر مجموعه‌ها، بحث کمک به مردم نیازمند را سامان‌دهی می‌کند.

وی بیان کرد: باحضور در میان مردم از آنها دعوت کرده‌ایم که نسبت به دریافت واکسن علیه بیماری کووید ۱۹ اقدام کنند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن